حضور دبير کل اتحاديه جهاني مخابرات در چهارمين سمپوزيوم بين المللي مخابرات ( IST )

به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران”ايسکانيوز”، خدايي اظهار داشت: دکتر حمدون توره، يکي از مقامات ارشد و تراز اول سازمان ملل و دبير کل اتحاديه بين¬المللي مخابرات، در چهارمين سمپوزيوم بين¬المللي مخابرات که طي سه روز در شهريور ماه آينده در محل اين مرکز برگزار مي¬شود، شرکت خواهد کرد.وي افزود: در اين سمپوزيوم …

به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران”ايسکانيوز”، خدايي اظهار داشت: دکتر حمدون توره، يکي از مقامات ارشد و تراز اول سازمان ملل و دبير کل اتحاديه بين¬المللي مخابرات، در چهارمين سمپوزيوم بين¬المللي مخابرات که طي سه روز در شهريور ماه آينده در محل اين مرکز برگزار مي¬شود، شرکت خواهد کرد.
وي افزود: در اين سمپوزيوم علاوه بر دبير کل اتحاديه جهاني مخابرات، تعداد ديگري از متخصصان و صاحبنظران و کارشناسان ديگر کشورها حضور دارند. اين سمپوزيوم طي مراسمي با شرکت دکتر سليماني وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، دکتر زاهدي وزير علوم، تحقيقات و فناوري و تعداد زيادي از مديران، استادان دانشگاهها، کارشناسان و انديشمندان حوزه مخابرات و ICT در روز ششم شهريور گشايش مي¬يابد.
مديرروابط عمومي مرکز تحقيقات مخابرات ايران گفت: اين کنفرانس علمي – تخصصي داراي چندين کارگاه آموزشي است که در روز پنجم شهريور ماه تشکيل مي شود و در دو روز بعد مقالات پذيرفته شده در کنفرانس از سوي شرکت کنندگان ايراني و خارجي ارايه خواهد شد.
*ارائه بيش از۵۰۰مقاله از داخل و خارج از کشور
وي با بيان اين مطالب اضافه کرد: در سمپوزيوم چهارم بيش از۵۰۰مقاله از داخل و خارج از کشور به کنفرانس ارسال شده که از اين تعداد، ۱۸۰ مقاله در جلسات صبح و بعدازظهر در محلهاي تعيين شده ارايه مي شود.
خدايي در پايان با مهم دانستن اين اجلاس و زمان برگزاري آن افزود: برگزاري چنين سمپوزيوم هايي که افراد سرشناس و صاحب نظران حوزة ICT از نقاط مختلف جهان از آن حضور دارند و آخرين دستاوردها و نتايج تحقيقاتي حاصل از اجراي پروژه هاي بزرگ و کوچک خود را معرفي مي کنند، فرصت مناسبي براي ارتباطات و مخابرات کشورمان است تا با آگاهي و آشنايي از اين رويدادها و فعاليت ها، در برنامه ريزي هاي آينده مخابرات و ارتباطات کشور استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا