اف سي سي گوشي تلفن همراه نوکيا ” ۹۶ N” را تاييد کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا ” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ،  گوشي ياد شده بدون شک يکي از گوشي هاي پرطرفدار در آمريکا است و با تاييديه اف سي سي ، مجوز ورود آن به ايالات متحده آمريکا صادر مي شود.اين گوشي بايد پس ازمعرفي و اعلام رسمي توسط شرکت …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا ” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ،  گوشي ياد شده بدون شک يکي از گوشي هاي پرطرفدار در آمريکا است و با تاييديه اف سي سي ، مجوز ورود آن به ايالات متحده آمريکا صادر مي شود.
اين گوشي بايد پس ازمعرفي و اعلام رسمي توسط شرکت نوکيا مجوز ورود به آمريکا را دريافت کند و انتظار مي رود اين شرکت در آينده بسيار نزديک و حتي تا قبل از پايان ماه جاري اين گوشي را رسما معرفي کند.
گوشي ياد شده داراي حافظه داخلي با ظرفيت ۱۶ گيگابايت و قابل افزايش تا ۳۲ گيگابايت است و اين يکي از مهمترين مشخصه هاي گوشي جديد نوکيا به شمار مي آيد.
اين گوشي همچنين داراي قابليت ها ، سيستم ها و کارآيي هاي گوناگون از جمله سيستم GPS ، Wi-Fi ، شتاب سنج ، صفحه نمايش ۸/۲ اينچي TFT / 240 – ۳۲۰ پيکسلي با ۱۶ ميليون رنگ با قابليت ضبط ويديويي و لنز کارل زايس است.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شد، دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو”  قراردارد و درزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۵۱ ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا