تشکيل اتحاديه تلفن همراه ، بازار اين ابزار ارتباطي را ساماندهي مي کند

” دکتر محسن حديدي ” در گفت و گو با موبنا گفت : کج سليقه اي در تصميمات برخي مسئولان در ۱۴ سال اخير ، که گوشي تلفن همراه به بازار ايران  راه پيدا کرده ، باعث شد تا اين کالاي  پر مصرف در کشور يک نهاد نظارتي مستقيم نداشته باشد . وي افزود : …

” دکتر محسن حديدي ” در گفت و گو با موبنا گفت : کج سليقه اي در تصميمات برخي مسئولان در ۱۴ سال اخير ، که گوشي تلفن همراه به بازار ايران  راه پيدا کرده ، باعث شد تا اين کالاي  پر مصرف در کشور يک نهاد نظارتي مستقيم نداشته باشد .
وي افزود : در حال حاضر اتحاديه بستني فروشان ، اتحاديه کشبافان ، اتحاديه خشکبار ، اتحاديه مبلمان و سايراتحاديه ها وجود دارد اما اتحاديه گوشي تلفن همراه که به مسائل و مشکلات اين کالا رسيدگي کند در کشور وجود ندارد .
وي با اشاره به صحبت هاي وزير بازرگاني در خصوص تشکيل اتحاديه گوشي تلفن همراه در کشور گفت : وزارت بازرگاني بايد خود مستقيما وارد عمل شود و کاري را که دولت هاي گذشته و حتي در اوايل دولت نهم  مورد بي توجهي قرار گرفته بود ، محقق کند .
حديدي تاکيد کرد : در گذشته هر زمان  صحبت از تشکيل اتحاديه گوشي تلفن همراه به ميان مي آمد مسئولان مربوطه شانه خالي کرده و بنا به دلايلي اين اقدام را انجام نمي داند .
وي به صحبت هاي وزير بازرگاني مبني بر تشخيص اصناف براي تشکيل اتحاديه تلفن همراه اشاره کرد و گفت : اصناف بايد هرچه سريع تر به تفکيک فروشندگان گوشي تلفن همراه با ديگر وسايل صوتي و تصويري بپردازند  تا هرچه زود تر شاهد تشکيل اتحاديه گوشي تلفن همراه بعد از گذشت ۱۴ سال در ايران  باشيم .
B/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا