هيوندايي دو مدل گوشي جديد وارد بازار مي کند

“ارسلان اصلاني” در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار موبنا اعلام کرد: شرکت هيوندا  از امروز جديدترين مدل هاي خود را با قيمتي مناسب و امکانات بالا در اختيار متقاضيان قرا مي دهد.وي افزود: گوشي H730 داراي دوربين ۲/۳ مگاپيکسلي است که با سه رنگ تيتان، سفيد و سياه در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.اصلاني …

“ارسلان اصلاني” در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار موبنا اعلام کرد: شرکت هيوندا  از امروز جديدترين مدل هاي خود را با قيمتي مناسب و امکانات بالا در اختيار متقاضيان قرا مي دهد.
وي افزود: گوشي H730 داراي دوربين ۲/۳ مگاپيکسلي است که با سه رنگ تيتان، سفيد و سياه در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
اصلاني تصريح کرد: اين گوشي کشويي که تا چهار گيگابايت ارتقا مي يابد به بهاي يک ميليون و ۷۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
وي افزود: گوشي T220 هيوندايي که جزو باريک ترين گوشي هاي اين برند قرار دارد به دوربين عکاسي و فيلمبرداي دو مگاپيکسلي مجهز است و با قيمت يک ميليون و ۵۰۰ هزار تومان روانه بازار مي شود.
عضو هيات مديره و مدير محصول شرکت موبايل نيمه هادي عماد تصريح کرد:  اين دو مدل از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي وزارت ارتباطات تست شده و گزارش ارسال شده  از اين سازمان به اين شرکت ا اين بوده است که  آنتن دهي مدل T220 هيوندا بالا و خطرات امواج مضر اين گوشي نسبت به ساير گوشي ها بسيار کم اعلام شد.
هم اکنون شش مدل از گوشي هاي هيوندايي با نام هاي S100 ، T100 ، T200 ، T700 ، T400 و H700 در بازار تلفن همراه کشور موجود است که به ترتيب با قيمت هاي ۳۹۰ هزار ريال، ۹۵۰ هزار ريال، يک ميليون و ۱۹۰ هزار ريال، يک ميليون و ۲۳۰ هزار ريال، يک ميليون و ۲۱۰ هزار ريال و يک ميليون و ۶۶۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
فروشندگان گوشي هاي هيوندايي مدل H700 اين برند را به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند در بازار تلفن همراه کشور معرفي کردند.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا