بيش از ۹۸ ميليارد ريال صرف ارتباط رساني به روستاهاي محروم استان چهارمحال و بختياري شد

به گزارش موبنا روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات اعلام کرد : شرکت مخابرات استان چهار محال و بختياري در راستاي سياست‌هاي دولت در خصوص ارتباط ‌رساني به مناطق محروم و روستايي، در سال ۸۵ موفق شد ۳۵۷ پروژه‌ در کل استان به بهره‌برداري برساند.اين تعداد شامل ۵۰ مورد دفتر ICT روستايي ، ۴۰ …

به گزارش موبنا روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات اعلام کرد : شرکت مخابرات استان چهار محال و بختياري در راستاي سياست‌هاي دولت در خصوص ارتباط ‌رساني به مناطق محروم و روستايي، در سال ۸۵ موفق شد ۳۵۷ پروژه‌ در کل استان به بهره‌برداري برساند.
اين تعداد شامل ۵۰ مورد دفتر ICT روستايي ، ۴۰ مورد دفتر مخابرات روستايي، ۳۵ مورد ايستگاه تلفن همراه BTS و ۹۴ مورد نصب و توسعه سوييچ بوده است.
اين شرکت در سال ۸۶ نيز ۱۵۸ پروژه با هزينه‌اي بالغ بر ۳۰ ميليارد و ۴۶۲ ميليون ريال در شهرستان‌هاي استان به بهره‌برداري رساند که شهرستان لردگان با ۵۷ پروژه رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.
در ميان پروژه‌هاي سال ۸۶ اين استان، ۲۳ مورد دفتر ارتباط روستايي، ۶ دفتر مخابرات روستايي، ۴۵ ايستگاه تلفن همراه BTS و ۴۰ مورد نصب و توسعه سوييچ به چشم مي‌خورد.
عملکرد شرکت مخابرات استان چهار محال و بختياري در طي اين دو سال نشان مي‌دهد شهرستان‌هاي لردگان، بروجن و کوهرنگ بالاترين رتبه را در رابطه با ارتباط ‌رساني به مناطق محروم و روستايي در ميان شهرستانهاي استان به خود اختصاص داده‌اند.
۱۲۸/ ۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا