همکاري وودافون و MTV براي ارايه پلتفورم چندتايي موسيقي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، در اين پلتفورم ۲۱برنامه گنجانده شده و با شرکت هنرمندان معروفي براي طرفداران موسيقي ارايه مي شود.بر اساس اين گزارش، اين برنامه به هفت زبان و در ۱۱ کشور انگليس، ايرلند، آلمان، هلند، اسپانيا، پرتغال، روماني، مجارستان، ترکيه، استراليا و نيوزيلند و از …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، در اين پلتفورم ۲۱برنامه گنجانده شده و با شرکت هنرمندان معروفي براي طرفداران موسيقي ارايه مي شود.
بر اساس اين گزارش، اين برنامه به هفت زبان و در ۱۱ کشور انگليس، ايرلند، آلمان، هلند، اسپانيا، پرتغال، روماني، مجارستان، ترکيه، استراليا و نيوزيلند و از طريق تلفن همراه و هم به شکل آنلاين در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
سرويس Vodafone Soundbites بزودي در ۲۹ کشور ارايه مي شود و به ميليون ها نفر از طرفداران موسيقي اجازه مي دهد که با موبايل از طريق وودافون به شبکه هاي پر سرعت، شبکه هاي آنلاين و تلويزيون دسترسي داشته باشند.
شرکت وودافون که در سال ۱۹۸۴ تاسيس شد، شرکت تابعه  Racal Electronics بوده است و پس از سه سال اين شرکت به طور کامل از  Racal Electronics جدا شد و به صورت يک شرکت مستقل درآمد و نام خود را نيز به وودافون تغيير داد.
اين شرکت که عنوان دومين اپراتور بزرگ تلفن همراه در جهان ، سرويس هاي خود را در اروپا، خاورميانه، آفريقا، آسيا پاسيفيک و آمريکا گسترش داده است.
سود خالص اين شرکت در سال ۲۰۰۷ حدود ۱۰ ميليارد دلار بوده و در فصل اول سال جاري تعداد کاربران وودافون ۴۰ درصد افزايش يافته است.
وودافون که اپراتوري انگليسي است در کشورهاي چون استراليا، آمريکا، نيوزلند، آفريقاي جنوبي، مصر، هند، ترکيه و بيشتر کشور هاي اروپايي شعبه دارد.
GSM,GPRS,EDGE,UMTSHSDPA,CDMA سرويس هايي است که از سوي اين اپراتور ارايه مي شود .
تعداد کاربران اين اپراتور تا ۳مارس ۲۰۰۷ حدود ۲۰۶ميليون نفر بوده است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا