اوباما معاونين خود را با پيام کوتاه به مردم معرفي مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تلفوني آنلاين”، اوباما براي معرفي معاون خود به جاي کنفرانس مطبوعاتي و شبکه هاي تلويزيوني، از پيام کوتاه متني استفاده مي کند.اين پيام کوتاه تا ۲۵ آگوست ميلادي ( چهارم شهرويور ) به طرفداران اوباما ارسال مي شود.اين اولين باري نيست که اوباما در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تلفوني آنلاين”، اوباما براي معرفي معاون خود به جاي کنفرانس مطبوعاتي و شبکه هاي تلويزيوني، از پيام کوتاه متني استفاده مي کند.
اين پيام کوتاه تا ۲۵ آگوست ميلادي ( چهارم شهرويور ) به طرفداران اوباما ارسال مي شود.
اين اولين باري نيست که اوباما در حوزه تلفن همراه وارد شده است و در وب سايت خود بخشي به نام “اوباما موبايل”  وجود دارد که کاربران مي توانند زنگ هاي موبايل و تصاوير زمينه را از آن دانلود کنند.
کاربران بي سيم همچنين مي تواند آخرين خبرهاي سياسي را در مورد جنگ عراق دريافت کنند.
باراک حسين اوباما متولد 4 اگوست 1961 ايالت هاوايي  يکي از سناتور‌هاي دمکرات آمريکا است که در سال 1997 به عنوان سناتور ايالت ايلينوي انتخاب شد.
 او از سال 2007 با برپايي کمپين انتخاباتي براي رياست جمهوري، خود را به عنوان کانديداي حزب دمکرات  معرفي و از زمان کانديداتوري پايان دادن به جنگ عراق را به عنوان يک اولويت سياست هاي  مطرح کرد.
سناتور اوباما داراي ليسانس علوم سياسي از دانشگاه کلمبيا  و دکتراي حقوق از دانشگاه هاروارد است و  يک مسيحي فرقه پروتستان و از شاخه کليساي متحد مسيح (United Church of Christ) مي باشد.
انتخابات رياست جمهموري آمريکا در نوامبر ميلادي برگزار مي شود.
۱۱۲ / ۱۴ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا