گوشي هاي گارانتي دار، بيشترين سهم فروش سامسونگ را در اختيار دارند

 “کيوان مقيمي” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد: هم اکنون شرکت “پارس مايکروتل” که تنها نماينده فعال در زمينه عرضه گوشي هاي سامسونگ است اقدام به عرضه گوشي هاي جديد کرده است.وي افزود: اين شرکت براي سهم فروش بيشتر در بازار اقدام به عرضه جديدترين مدل هاي سامسونگ موسوم به U900 ، …

 “کيوان مقيمي” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد: هم اکنون شرکت “پارس مايکروتل” که تنها نماينده فعال در زمينه عرضه گوشي هاي سامسونگ است اقدام به عرضه گوشي هاي جديد کرده است.
وي افزود: اين شرکت براي سهم فروش بيشتر در بازار اقدام به عرضه جديدترين مدل هاي سامسونگ موسوم به U900 ، F480، G810  کرده است.
هم اکنون مدل هاي فوق به ترتيب با قيمت چهار ميليون و ۳۰ هزار ريال، چهار ميليون و ۱۸۰ هزار ريال و چهار ميليون و ۲۳۰ هزار ريال با گارانتي رسمي در بازار تلفن همراه عرضه مي شوند. 
ساير مدل هاي اين برند از جمله E250 ، U600 ، U700، D900i ، C260 و M620 بدون نوسان قيمت نسبت به روزهاي گذشته در بازار به فروش مي رسد.
قيمت فروش مدل هاي فوق به ترتيب ۹۱۰ هزار ريال، يک ميليون و ۶۸۰ هزار ريال، يک ميليون و ۸۹۰ هزار ريال، يک ميليون و ۴۳۰ هزار ريال، ۴۳۰ هزار ريال و يک ميليون ريال است.
سامسونگ الکترونيک درسال ۱۹۳۶ در کره جنوبي تاسيس شد و دفاتر مرکزي آن در شهر “سئول”  قراردارد ودر زمينه هاي مختلف از جمله ، توليد لوازم خانگي ، لوازم الکترونيکي ، انواع مونتيور، کامپيوتر، گوشي تلفن همراه و همچنين صنعت ساخت و ساز فعاليت مي کند.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا