گوشي ” ۳۳۰۰ W ” در کره جنوبي عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ،  اين گوشي که بانام SPH-W3300 نيز معرفي شده است ، همزمان با گوشي سامسونگ مدل SCH-W460 عرضه شد.اين گوشي که با شکل کشويي طراحي و ساخته شد ه است ، توسط شرکت کره اي KTF (Korea Telecom Freetel که در زمينه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ،  اين گوشي که بانام SPH-W3300 نيز معرفي شده است ، همزمان با گوشي سامسونگ مدل SCH-W460 عرضه شد.
اين گوشي که با شکل کشويي طراحي و ساخته شد ه است ، توسط شرکت کره اي
KTF (Korea Telecom Freetel که در زمينه صنعت ارتباط از راه دور فعاليت مي کند و دومين شرکت بزرگ اپراتوري تلفن همراه در کره است ،  عرضه شده است.
گوشي ياد شده داراي سيستم ها ، قابليت ها و کارآيي هاي متنوع از جمله صفحه نمايش ۲ اينچي / TFT / 176 – ۲۲۰ پيکسلي با ۲۶۰ هزار رنگ ، سيستم هاي اتصال GSM و WCDMA، کاربردهاي Mobile Commerce (M-commerce) و قابليت پخش موسيقي است.
W3300  دراندازه هاي ۱۰۰ – ۴۷ – ۸/۱۵ ميليمتر و وزن ۹۶ گرم طراحي و ساخته شده است  و همچنين داراي سيستم اتصال بي سيم بلوئوث   دوربين ۳/۱ مگاپيکسلي است.
قيمت فروش گوشي تلفن همراه Samsung W3300 که درسه رنگ ارغواني ، آبي و سبز عرضه شده است ، دراين سايت اينترنتي مشخص نشده است.
شرکت سامسونگ الکترونيک درسال ۱۹۳۶ در کره جنوبي تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در شهر “سئول” قراردارد و در زمينه هاي مختلف از جمله ، توليد لوازم خانگي ، لوازم الکترونيکي ، انواع مونتيور، کامپيوتر، گوشي تلفن همراه و همچنين صنعت ساخت و ساز فعاليت مي کند.
شرکت سامسونگ الکّترونيک ۲۵۴ هزار کارمند دارد.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا