تلوس گوشي ال جي مدل “کيبو” را در کانادا عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” فون ريويو دات کو دات يوکي” ،  اين  که باقابليت تايپ راحت و سريع پيام هاي متني است ، با قيمت ۹۹ دلار و با قرارداد دوساله به کاربران کانادايي عرضه مي شود.کيبو داراي سيستم Evolution-Data Optimized (EV-DO) و سرويس دوباندي CDMA با فرکانس …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” فون ريويو دات کو دات يوکي” ،  اين  که باقابليت تايپ راحت و سريع پيام هاي متني است ، با قيمت ۹۹ دلار و با قرارداد دوساله به کاربران کانادايي عرضه مي شود.
کيبو داراي سيستم Evolution-Data Optimized (EV-DO) و سرويس دوباندي CDMA با فرکانس هاي ۸۰۰ و ۱۹۰۰ مگاهرتز ظاهري جالب دارد  به طوري که وقتي که در حالت بسته است صفحه نمايش خيلي کوچکي دارد و يک صفحه کليد الفبايي بزرگ تر از حد معمول روي آن ديده مي شود، اما وقتي که اين گوشي باز مي شود، صفحه کليد کامل QWERTY که کليدهاي بازي نيز روي آن تعبيه شده و صفحه نمايش ۴/۲ اينچي TFT با وضوح تصوير ۲۴۰ x 320 پيکسل و ۲۶۰ هزار رنگ روي آن پديدار مي شود.
اتصالات CDMA EV-DO، مرورگر وب، دوربين ۲ مگاپيکسلي، پيام فوري، بلوتوث، پخش موسيقي و ويديو، بلندگو و USB از قابليت هاي اين گوشي است.
گوشي enV2 / KEYBO داراي حافظه جانبي ۸ گيگابايتي، ابعاد  101 x 54  x 16.5 ميليمتر و يک باتري که در حال مکالمه ۳/۵ ساعت و در حال مکالمه ۲۱ روز شارژ نگه مي دارد.
اپراتور Telus گوشي KEYBO را در رقابت با اپراتور کانادايي Bell Mobility  سازنده گوشي Rumour  اين گوشي را ارايه داد.
اپراتور Bell   رقيب سرسخت و مستقيم Telus به حساب مي آيد. 
اين گوشي همچنين با قيمت ارزانتر  49 دلار  با قرارداد سه ساله و يا ۲۹۹ دلار و بدون قرارداد ، عرضه مي شود.
جزييات بيشتر درباره اين گوشي درسايت اينترنتي ياد شده ، اعلام نشده است.
شرکت Telus درکانادا تاسيس شد ، در زمينه ارتباط ازراه دور فعاليت دارد و  بعد از شرکت “بل کانادا” –  با درآمد سالانه ۸/۸ ميليارد دلار (کانادا) دومين شرکت فعال دراين زمينه است.
اين شرکت داراي ۸/۱۰ ميليون کاربر در زمينه هاي مختلف از جمله سيستم هاي وايرلس و اينترنت است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا