تعامل خود را با بخش خصوصي افزايش مي‌‏دهيم

صابر فيضي، مديرعامل شرکت مخابرات ايران در گفت‌‏وگو با خبرنگار ايلنا با بيان اين مطلب اظهار کرد: مخابرات براي سود بيشتر و افزايش نقش خود در کشور، تعامل خوبي پس از واگذاري با بخش خصوصي خواهد داشت.وي اظهارات بخش خصوصي (شرکت‌‏هاي PAP،ISP،VOIP) در رابطه با اينکه خصوصي شدن مخابرات با ورشکستگي اين شرکت‌‏ها و ايجاد …

صابر فيضي، مديرعامل شرکت مخابرات ايران در گفت‌‏وگو با خبرنگار ايلنا با بيان اين مطلب اظهار کرد: مخابرات براي سود بيشتر و افزايش نقش خود در کشور، تعامل خوبي پس از واگذاري با بخش خصوصي خواهد داشت.
وي اظهارات بخش خصوصي (شرکت‌‏هاي PAP،ISP،VOIP) در رابطه با اينکه خصوصي شدن مخابرات با ورشکستگي اين شرکت‌‏ها و ايجاد مشکلاتي همراه است را نفي کرد و گفت: خصوصي‌‏سازي مخابرات براي ايجاد فضاي رقابت و همکاري نزديک دولت و شرکت‌‏هاي فعال دراين عرصه اجرا مي‌‏شود و نظرات بخش خصوصي در اين رابطه به معني انحصار در اين زمينه است؛ در حاليکه واژه انحصار در خصوصي شدن مخابرات صدق نمي‌‏کند.
به گفته فيضي، تمامي شرکت‌‏هايي که مجوز فعاليت از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي را دارند مي‌‏توانند راحت‌‏تر از قبل به فعاليت خود در يک فضاي رقابتي سالم فعاليت کنند.
گفتني است شرکت‌‏هاي ICT بخش خصوصي در مورد احتمال لغو قراردادهاي بلندمدت خود با مخابرات پس از خصوصي‌‌‏سازي اين شرکت ابراز نگراني مي‌‏کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا