هيچ هماهنگي براي فروش سهام مخابرات با شبه دولتي‌ها انجام نشد

   به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، صابر فيضي كه در برنامه خبري ويژه شب گذشته شبكه ۲ حضور يافته بود تصريح كرد: براي فروش سهام ۲/۲ ميليارد سهمي مخابرات و به زمين نماندن بلوك ۵ درصدي مخابرات هيچ هماهنگي از پيش تعيين شده‌اي با نهادهاي سرمايه‌گذاري به عمل نيامد و تمام فرآيند خريد و فروش …

   به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، صابر فيضي كه در برنامه خبري ويژه شب گذشته شبكه ۲ حضور يافته بود تصريح كرد: براي فروش سهام ۲/۲ ميليارد سهمي مخابرات و به زمين نماندن بلوك ۵ درصدي مخابرات هيچ هماهنگي از پيش تعيين شده‌اي با نهادهاي سرمايه‌گذاري به عمل نيامد و تمام فرآيند خريد و فروش در اختيار كارگزاران بود.
وي با اشاره به تاريخچه پذيرش شركت مخابرات در بورس اظهار داشت: با توجه به خاص بودن نوع فعاليت شركت مخابرات ، پذيرش آن در بورس فرآيند طولاني و سختي را پشت سر گذاشت و با حمايت رئيس جمهور و وزير بعد از سه سال شرايط عرضه سهام مخابرات در بورس فراهم شد.
وي با بيان اين مطلب كه از ۳۰ شركت استاني ۲ شركت در سال ۸۵ و يك شركت در سال ۸۶ زيان ده بودند، خاطرنشان كرد: با تاكيد بورس مبني بر كنار گذاشتن ذخيره صندوق بازنشستگي ۴ شركت زيان ده شدند اما در سال جاري اين۴ شركت نيز زيان ده نخواهند بود.
مديرعامل شركت ۴ هزار و ۵۸۷ ميليارد توماني مخابرات در خصوص نحوه تخصيص سهام به كاركنان مخابرات گفت: ۵ درصد از سهام اين شركت فقط به كاركناني داده خواهد شد كه در تيرماه مستقيما” از شركت مادر حقوق دريافت كرده باشند.
فيضي ادامه داد: قيمت هر سهم قابل واگذاري به كاركنان ۱۵۰ تومان و بر اساس ۵ برابر حقوق در قالب وام ۱۰ ساله ارايه خواهد شد.
وي در خاتمه با بيان اين كه تغييرات مديريتي بايد بر اساس قانون تجارت در مجمع مطرح شود، گفت: مجمع ساليانه مخابرات براي صورت‌هاي مالي ۸۶ در نيمه اول شهريورماه برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا