جاجا بابل ، سرويس ترجمه همزمان مکالمه تلفن همراه را راه اندازي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا ” به نقل ازسايت اينترنتي “اسلش فون” ،  کاربران مي توانند با استفاده از اين سرويس مجاني  يک شماره تلفن را و يا يک گفت وگو را به زبان انگليسي در تلفن همراه بصورت صوتي بيان کنند  وبلافاصله ترجمه همان شماره تلفن و يا جمله را به زبان چيني …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا ” به نقل ازسايت اينترنتي “اسلش فون” ،  کاربران مي توانند با استفاده از اين سرويس مجاني  يک شماره تلفن را و يا يک گفت وگو را به زبان انگليسي در تلفن همراه بصورت صوتي بيان کنند  وبلافاصله ترجمه همان شماره تلفن و يا جمله را به زبان چيني دريافت کنند.
عکس اين قضيه نيز امکان پذير است به اين معني که شماره تلفن يا يک مکالمه را به زبان چيني بگويند و همزمان ترجمه آنها را به زبان انگليسي دريافت کنند.
اين سرويس در آمريکا ، بريتانيا و استراليا نيز قابل دسترسي و استفاده است.
با استفاده ازاين سرويس که با پشتيباني شرکت “آي بي ام ريسرچ”  راه اندازي شده است ، کاربر مي تواند يک شماره محلي را گرفته ، پيامش را به زبان انگليسي گفته وبعد آن را به چيني گوش کند و برعکس همين موضوع هم انجام شدني است.
اين سرويس ترجمه به زبانهاي ديگر نيز طي ماههاي آينده ارايه خواهد شد.
جاجا بابل ، موانع برسرراه انجام مکامله جهاني را از طريق يک مکالمه ارزان قيمت با استفاده از هر تلفن يا شبکه  در همه جا ، فراهم کرد و در حقيقت مانعي به اسم زبان را ازسر راه مسافراني که به چين سفر مي کنند ، برداشت.
جاجا يک شرکت ارايه دهنده سرويس صدا از طريق اينترنت VoIP (Voiceover IP) است که درسال ۲۰۰۵ ميلادي توسط “دانيل ميتس” تاسيس شد.
اين شرکت در کانادا ، آمريکا و لوکزامبورگ دفتر دارد.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا