بازي مسابقه مرگ در تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”مديا فست کليک”،”گونزاگو د والويز”يکي از مديران گيم لافت در اين باره گفت : بازي با قابليت “مسابقه مرگ” تجربه هاي فوق العاده و بکر فيلم آن را در اختيارکاربر قرار مي دهد.“جرمي لاوز”يکي از مديران يونيورسال نيز با ابراز خرسندي ازهمکاري با گيم لافت آن را فرصتي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”مديا فست کليک”،”گونزاگو د والويز”يکي از مديران گيم لافت در اين باره گفت : بازي با قابليت “مسابقه مرگ” تجربه هاي فوق العاده و بکر فيلم آن را در اختيارکاربر قرار مي دهد.
“جرمي لاوز”يکي از مديران يونيورسال نيز با ابراز خرسندي ازهمکاري با گيم لافت آن را فرصتي استثنايي براي اين شرکت دانست و افزود:ما به خاطر کيفيت بالا و گرافيک عالي که اين شرکت درتهيه بازي ، فيلم تهيه شده توسط  يونيور سال به کار برده است بسيار شگفت زده هستيم.
وي افزود:با پيشرفت فناوري سرويس هاي بازي ، کاربران به ماشين ها ي جديد و اسلحه هاي مرگ بار برخورد مي کنند و در ادامه با استفاده از آنها بايد به مبازه سهمگين با دشمن بپردازند.
لاوزمسابقه مرگ را بهترين نمونه از مسابقات موبايلي براي علاقه مندان و عاشقان مسابقات اتومبيلراني اعلام کرد.
گيم لافت زمان عرضه اين بازي را ۲۲ آگوست ( اول شهريور ) اعلام کرد.
فيلم سينمايي مسابقه مرگ (DEATH race) توسط  “پائول اس اندرسون ” کارگرئداني شده و  فيلمانه ي آن را  “جي.اف لارتون ” نوشته است.
اين فيلم با ژانر درام حادثه اي ، داستان مردي را به تصوير مي‌کشد که در مسابقه جهاني اتومبيل راني شکست
مي خورد و  تام کروز هنر پيشه معروف هاليوود در اين اثر در نقش يک قهرمان اتومبيلران ظاهر مي شود و 
علاوه بر بازيگري به عنوان تهيه کننده نيز حضور دارد .
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا