راه اندازي دستگاه هاي “بلوتوث سندر” درجشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتالي

به گزارش موبنا امير سياح اظهار داشت :در بخش تلفن همراه نمايشگاه امسال علاوه بر برپايي نمايشگاهي از محصولات نرم‌افزاري، كارگاه‌هايي نيز براي آموزش نرم‌افزار و سخت‌افزار تلفن همراه تشكيل مي‌شود. وي ادامه داد: تمامي اطلاعات لازم در زمينه‌ تلفن همراه به صورت سي‌ دي و پكيج آموزشي در اختيار بازديدكنندگان قرار مي‌گيرد. سياح با …

به گزارش موبنا امير سياح اظهار داشت :در بخش تلفن همراه نمايشگاه امسال علاوه بر برپايي نمايشگاهي از محصولات نرم‌افزاري، كارگاه‌هايي نيز براي آموزش نرم‌افزار و سخت‌افزار تلفن همراه تشكيل مي‌شود.
وي ادامه داد: تمامي اطلاعات لازم در زمينه‌ تلفن همراه به صورت سي‌ دي و پكيج آموزشي در اختيار بازديدكنندگان قرار مي‌گيرد.
سياح با اشاره به راه‌اندازي دستگاه‌هاي ارسال کننده بلوتوث (Bluetooth Sender ) در نمايشگاه‌ سال جاري گفت: اين‌ها دستگاه‌هايي هستند كه با نصب شدن برروي كيس رايانه، مطالب را به صورت گروهي و رايگان به مخاطبان ارسال مي‌كنند.
وي دو هدف را براي نصب اين دستگاه‌ها در دومين جشنواره و نمايشگاه ملي رسانه‌هاي ديجيتالي عنوان كرد و افزود: شناسايي نخبگان در زمينه توليد دستگاه‌هاي بلوتوث سندر در داخل كشور و توسعه بخش نرم‌افزاري دو هدف مهمي است كه در اين موضوع پيگيري مي‌شود.
مسئول بخش تلفن همراه و فناوري اطلاعات دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتالي از تمامي كساني كه برنامه‌ و ابتكار جديدي در بحث تلفن همراه خلق كرده‌اند دعوت کرد تا با حضور در دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتالي محصولات خود را به معرض نمايش بگذارند.
دومين نمايشگاه و جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتالي از ۲۱ لغايت ۲۹ مهرماه سال جاري در مصلاي بزرگ تهران برگزار مي شود.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا