اريکسون شبکه اجتماعي راه اندازي مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت نيوز اينفواينکوييرر، اين شبکه توسط کارشناسان اريکسون ارايه دهنده زيرسازي و سازمان ارتباطات از راه دور، ساخته شده است.سايت هاي Friendster.com، LinkedIn.com، MySpace.com ، Flickr.com و  Facebook.com  شبکه هاي اجتماعي معروفي هستند که همه کاربران از سراسر دنيا امکان دسترسي به آن ها را دارند.شبکه …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت نيوز اينفواينکوييرر، اين شبکه توسط کارشناسان اريکسون ارايه دهنده زيرسازي و سازمان ارتباطات از راه دور، ساخته شده است.
سايت هاي Friendster.com، LinkedIn.com، MySpace.com ، Flickr.com و  Facebook.com  شبکه هاي اجتماعي معروفي هستند که همه کاربران از سراسر دنيا امکان دسترسي به آن ها را دارند.
شبکه هاي اجتماعي سرويس هايي را جمع آوري مي کنند که امکان دسترسي آسانتر به همه آنها به طورجداگانه وجود داشته باشد.
اين شرکت طي يک سال سرويس آنلاين ۳GLifestore را مورد آزمايش قرار داد اما هنوز امکان دسترسي به اين شبکه را براي عموم فراهم نکرده است به طوري که فقط تعداد کمي از کارمندان و همکاران تجاري اريکسون امکان دسترسي به اين سايت را با نام کاربر و رمز عبور دارند.
اين شرکت به تازگي اين شبکه اجتماعي را به بعضي از اپراتورهاي ارتباط از راه دور مانيل فيليپين معرفي کرده است.
“رائول هوکو”، مدير توسعه تجاري و فروش اريکسون مي گويد: با اين سرويس هر کاربر مي تواند عکس، تصوير، ويديو، فايل هاي صوتي و فايل هاي متن را روي پلتفورم انتخاب کرده و آنها را براي ديگران ارسال و دريافت کند که اين کار را مي تواند از طريق وب يا تلفن همراه به راحتي انجام شود.
اما ويژگي اصلي اين شبکه نسخه WAP است که اجازه مي دهد کاربر از طريق تلفن همراه به آن دسترسي داشته باشد.
واسط تلفن همراه براي اين که به کاربر اجازه دسترسي راحت تر به اينترنت را داشته باشد، ساخته شده اما برخلاف بعضي شبکه هاي اجتماعي، ۳GLifestore داراي صفحه هاي قابل ويرايش است که اين کاربرد براي کاربر بي نظير تر و  منحصر به فرد تر خواهد بود.
ويژگي خاص و اصلي ديگر اين شبکه دسترسي به ويديو  Flashاست به اين ترتيب اريکسون با شبکه هاي ويديويي آنلاين چون يوتيوب براي دسترسي ويديوها از طريق تلفن همراه همکاري مي کند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا