نگاهي به وضعيت سه شرکت ارتباطي کره جنوبي در فصل دوم ۲۰۰۸ ميلادي

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در بازار اين کشور الجي تلکام با ۰.۳درصد رشد از سهم بازار اين کشور نسبت به فصل دوم ۲۰۰۸ توانست بر رقيب خود “فريتل “فائق آيد و سهم خود از بازار را تا پايان ژوئن ۲۰۰۸ ميلادي به ۱۷.۹درصد برساند.در ادامه اين گزارش آمده است KTFبا از دست …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در بازار اين کشور الجي تلکام با ۰.۳درصد رشد از سهم بازار اين کشور نسبت به فصل دوم ۲۰۰۸ توانست بر رقيب خود “فريتل “فائق آيد و سهم خود از بازار را تا پايان ژوئن ۲۰۰۸ ميلادي به ۱۷.۹درصد برساند.
در ادامه اين گزارش آمده است KTFبا از دست دادن ۰.۴درصد از سهم بازار خود آن را به ۳۱.۵درصد رساند در حاليکه “اسکا تلکام”با افزايش ۰.۱درصدي ۵۰.۶درصد از سهم بازار را از آن خود کرد.
در ادامه اين گزارش درامد ناخالص SKT در اين فصل ۲۲ميليون و ۷۰۰ وون کره ، KTF،۱۴ميليون و ۲۰۰وون و LGT،هشت ميليون و ۱۰۰وون برآورد شده است.
در اين گزارش اعلام شده است که ال جي سريع ترين رشد را به خود اختصاص داده است در حاليکه  KTF بيشترين کاهش رشد را داشته است.
بر اساس اين گزارش با توجه به وجود سه شرکت ارتباطات موبايلي در کره  ضريب نفوذ تلفن همراه دراين کشور آسيايي بيش از ۹۰درصداعلام شده است.
در اين گزارش همچنين تعداد کاربران شرکت هاي فوق به اين ترتيب اعلام شده است:
“اسکا تلکام “با ارايه سرويس هاي CdmaOne وبيش از ۲۲ميليون کاربر رتبه نخست جدول رده بندي را دارا است.
بعد از اسکا ،KTF با ارايه سرويس هاي CdmaOneوUMTS و تعداد ۱۴ ميليون در جايگاه دوم و الجي تلکام با ارايه سرويس  CdmaOne و ۸ميليون کاربر رتبه سوم اين بازار را به خود اختصاص داده اند.
۱۳۴/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا