مجمع امور صنفي هر استان مي تواند اتحاديه گوشي تلفن همراه داشته باشد

” حسين فرجي ” رئيس مركز اصناف و بازرگاني وزارت بازرگاني در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : تشکيل هر اتحاديه از جمله اتحاديه گوشي تلفن همراه در هر شهرستان بر اساس پيشنهاد مجمع امور صنفي و تصويب کميسيون نظارت بر اصناف صورت مي گيرد و شهرستان ها مي توانند با کار کارشناسي …

” حسين فرجي ” رئيس مركز اصناف و بازرگاني وزارت بازرگاني در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : تشکيل هر اتحاديه از جمله اتحاديه گوشي تلفن همراه در هر شهرستان بر اساس پيشنهاد مجمع امور صنفي و تصويب کميسيون نظارت بر اصناف صورت مي گيرد و شهرستان ها مي توانند با کار کارشناسي اتحاديه گوشي تلفن همراه را تشکيل دهند .
وي گفت : در شهر تهران هم مجامع امور صنفي و کميسيون نظارت مي توانند اين کار را انجام داده و مشکلات گوشي تلفن همراه را در کشور برطرف کنند .
وي از طرح نظارت بر اصناف متخلف در ايران خبر داد و اظهار داشت : شوراي اصناف کشور در کليه شهرستان ها واحد هاي بازرسي و نظارت بر اصناف تشکيل داده است که به تخلفات گران فروشي و ساير تخلفات اصناف رسيدگي مي کند .
وي خاطر نشان کرد : هر اتحاديه زير ۵۰۰ نفر يک عضو بازرس انتخاب مي کند که اکثر اين بازرسان جوان و داراي مدرک ديپلمه هستند که زير نظر واحد بازرسي در سطح شهر هاي مختلف کار مي کنند .
B/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا