کاهش درآمد شرکت Anadigicsدر فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، Anadigicsعلت کاهش درامد خود در اين فصل را کاهش تقاضاي کاربران گوشي هاي بي سيم اعلام کرد.اين شرکت در گزارش خود اعلام کرد به دليل اين رکود ،سرمايه گذار ي در شرکت Kunshan چين را با تاخير انجام مي دهد. در ادامه گزارش اين مرکز همچنين آمده …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، Anadigicsعلت کاهش درامد خود در اين فصل را کاهش تقاضاي کاربران گوشي هاي بي سيم اعلام کرد.
اين شرکت در گزارش خود اعلام کرد به دليل اين رکود ،سرمايه گذار ي در شرکت Kunshan چين را با تاخير انجام مي دهد.
در ادامه گزارش اين مرکز همچنين آمده است فروش خالص آن از۷۵تا ۸۱ميليون دلار در مدت مشابه سال گذشته به ۶۲تا ۶۵ميليون دلار رسيده است.
يکي از مقامات اگاه شرکت در اين باره گفت:شرکت درنظر دارد به منظور باز سازي دوباره خود و رسيدن به يک حد مطلوب از سرمايه گذاري هاي بالاي ۴۹.۸۸ميليون دلاري خود داري کند.
“بامي باستاني”مدير عامل شرکت مذکور با تاييد گزارش رکود درآمد شرکت در فصل سوم  اعلام کرد براي رسيدن به يک حد مطلوب در نظر داريم در تصميم گيريهاي خود محتاط تر عمل کنيم.
وي افزود:در نظر داريم رشد در بازار گوشي ها ي بي سيم فناوري نسل سوم را به يک حد قابل قبولي برسانيم و اين توانايي را در خود ايجاد کنيم که بهترين نمونه از توليدات را وارد بازار کنيم.
ANADIGICSطراح ،سازنده وارتقا دهنده آمريکايي فرکانس هاي راديويي و ICهاي ماکروويو است  که براي مخابره سيگنال ها در حجم وسيع و کاربردهاي ارتباطات پهن باند مانند تلفن همراه و سرويس هاي ارتباطي شخصي،کابل و ماهواره استفاده  مي شود.
۱۳۴/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا