آيا تي موبايل با اپل رقابت مي کند؟

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل بورن، در اين گزارش آمده که قراردادي ميان تهيه کنندگان سرويس هاي مختلف موبايلي با شرکت T-Mobile منعقد خواهد شد که بر اساس آن T-Mobile اين سرويس ها را به کاربران ارايه خواهد داد و سود و درآمدي که از ارايه اين سرويس ها …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل بورن، در اين گزارش آمده که قراردادي ميان تهيه کنندگان سرويس هاي مختلف موبايلي با شرکت T-Mobile منعقد خواهد شد که بر اساس آن T-Mobile اين سرويس ها را به کاربران ارايه خواهد داد و سود و درآمدي که از ارايه اين سرويس ها حاصل خواهد شد به طور مساوي ميان T-Mobile  و شرکت تهيه کننده اين سرويس تقسيم مي شود.
کاربردهاي مشابهي چون بازي هاي تک بازيکني سهم بيشتري از قيمت فروش را در براي تهيه کننده اين سرويس دربرخواهد داشت در حالي که کاربردهايي که تکيه سنگين تري روي شبکه تي موبايل مثلا ارايه برنامه هاي سرويس تلويزيون موبايلي دارد درصد درآمدي بيشتري را براي T-Mobile در برخواهد داشت.
 در ادامه اين گزارش آمده است که T-Mobile فروشگاهش براي همه پلتفورم ها همچون ويندوز موبايل، سايدکيک و دستگاه هاي مجهز به اندروييد که در آينده عرضه خواهد شد ارايه مي دهد.
بر اساس اين گزارش تمامي اين خبرها در حد شايعه هستند و هنوز T-Mobile رسما درباره اين اقدام خود رسما خبري منتشر نکرده است.
۱۳۵/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا