عرضه توليدات ۳Gو GSM هواوي چين دو برابر شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش هواوي اعلام کرد عرضه توليداتش در اين نيمه نسبت به مدت مشابه سال گذشته  100درصد رشد داشته است.بر اساس اين گزراش درزمينه دستگاه هاي فرستنده گيرنده  GSM ، هواوي درنيمه اول ۲۰۰۸ تعداد ۸۰۰هزار TRXs را وارد بازار کرده است که بيش …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش هواوي اعلام کرد عرضه توليداتش در اين نيمه نسبت به مدت مشابه سال گذشته  100درصد رشد داشته است.
بر اساس اين گزراش درزمينه دستگاه هاي فرستنده گيرنده  GSM ، هواوي درنيمه اول ۲۰۰۸ تعداد ۸۰۰هزار TRXs را وارد بازار کرده است که بيش از تعداد کل توليدات وارد شده در سال ۲۰۰۷ ميلادي است.
در ادامه اين گزارش آمده است:هواوي توانسته حدود ۱۱۱قرارداد مربوط به UMTS/HSPA را در اين نيمه انجام دهد و همچنين ۲۵قرارداد جديد منعقد کند.
“ون بيائو”يکي از مديران هوواي با بيان اينکه توسعه ارتباطات موبايلي  وارد مرحله جديدي شده است وشبکه هاي همگرا و فناوري هاي نوين از  تجهيزات مورد نيازاپراتورها در اينده اي نه چندان دور است افزود: ما متعهد شده ايم تا آنجا که مي توانيم نيازها و تقاضاهاي کاربران و مشتريان خود را برآورده کنيم.
 134/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا