درآمد “اسپيرنت” در نيمه اول سال جديد ميلادي۱۲۰.۵ ميليون پوند برآورد شد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در ادامه گزارش اسپرينت آمده است :اين ميزان درآمد نسبت به ۱۱۴.۲ميليون پوند درآمد کسب شده در مدت مشابه سال گذشته ۶درصد رشد نشان مي دهد.اسپرينت در ادامه خاطر نشان کرد :درنظر دارد سياست ها ي خود را طوري سازمان دهي کند که روند کنوني رشد را تا …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در ادامه گزارش اسپرينت آمده است :اين ميزان درآمد نسبت به ۱۱۴.۲ميليون پوند درآمد کسب شده در مدت مشابه سال گذشته ۶درصد رشد نشان مي دهد.
اسپرينت در ادامه خاطر نشان کرد :درنظر دارد سياست ها ي خود را طوري سازمان دهي کند که روند کنوني رشد را تا انتهاي سال جاري حفظ کند.
اين اپراتور  در ادامه همچنين اعلام کرد سود خالص آن از ۱۳.۵ميليون پوند نيمه اول ۲۰۰۷ به ۲۱.۶ميليون پوند در نيمه دوم ۲۰۰۸ميلادي رسيده است.
شرکت در ادامه گزارش خودمي نويسد که : توانسته است مبلغ ۶.۳ميليون پوند از هزينه هاي مورد نياز جهت امور زيربنايي را در اين فصل ذخيره کند.
Spirent Communications plcدر سال ۱۹۹۰ميلادي در انگليس تاسيس شد.تمرکز اصلي شرکت روي انتقال سيستم ها و سرويس هاي ارتباطي نوين براي کاربران در سراسر جهان است.
تعداد کاربران تلفن همراه در انگليس تا ژوئن ۲۰۰۷ميلادي  77ميليون و ۳۳۵هزار نفر و ضريب نفوذ آن۱۲۷.۶درصد اعلام شده است.اين کشور ۱۴ اپراتور ارتباطي دارد.
۱۳۴/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا