برخورد نيروي انتظامي با متقاضيان گوشي هاي بدون گارانتي

“جواد اصغرزاده” يکي از فعالان بازار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: اخيرا نظارت نيروهاي انتظامي در بازار تلفن همراه نسبت به گذشته به طور چشمگيري افزايش يافته است.وي افزود: ماموران نيروهاي انتظامي با افرادي که بيش از سه و يا چهار دستگاه گوشي تلفن همراه با گارانتي غير رسمي خريداري کنند در صورت …

“جواد اصغرزاده” يکي از فعالان بازار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: اخيرا نظارت نيروهاي انتظامي در بازار تلفن همراه نسبت به گذشته به طور چشمگيري افزايش يافته است.
وي افزود: ماموران نيروهاي انتظامي با افرادي که بيش از سه و يا چهار دستگاه گوشي تلفن همراه با گارانتي غير رسمي خريداري کنند در صورت غيرقانوني بودن گوشي ها با آنها برخورد جدي کنند.
اين فعال بازار با اشاره به سياست هاي اخير نيروي انتظامي گفت:شواهد موجود در بازار تلفن همراه تهران حاکي از آن است که به جاي فروشندگان و عرضه کنندگان غيرقانوني گوشي با مصرف کننده برخورد مي شود چرا که اين خريداران هستند که با خريد گوشي هاي قاچاقي باعث ادامه فعاليت قاچاقچيان مي شوند.
اصغرزاده با اظهار اميدواري در مورد متوقف شدن فعاليت قاچاقچيان در آينده نزديک ادامه داد: نظارت نيروي انتظامي  مي تواند يکي از اهرم هاي قوي درجهت مقابله با قاچاق اين کالا و ساماندهي  بازار  تلفن همراه شود. 
۱۲۹/ ۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا