مدل A1200 موتورولا

ابعاد تلفن ۷/۹۵ در ۷/۵۱  در ۵/۲۱ ميلي متر و وزن آن ۱۱۹ گرم است.ساختار تلفن استحکام خوبي دارد. طراحي خاص تلفن توجه افراد بسياري را به خود جلب مي کند. اين مدل عمدتا از طريق صفحه نمايش کنترل مي شود. کليد هاي سبز و قرمز زير صفحه نمايش قرار دارند که از کليد قرمز …

ابعاد تلفن ۷/۹۵ در ۷/۵۱  در ۵/۲۱ ميلي متر و وزن آن ۱۱۹ گرم است.
ساختار تلفن استحکام خوبي دارد. طراحي خاص تلفن توجه افراد بسياري را به خود جلب مي کند. اين مدل عمدتا از طريق صفحه نمايش کنترل مي شود. کليد هاي سبز و قرمز زير صفحه نمايش قرار دارند که از کليد قرمز براي خاموش و روشن کردن دستگاه نيز استفاده مي شود. کليد حرکتي بين اين دو کليد قرار دارد که اندازه آن خيلي کوچک است.
دو کليد ولوم در طرف چپ تلفن قرار دارند که دکمه”Select “نيز ميان آنها مشاهده مي شود، اين دکمه مانند OK عمل مي کند.
سوکت ۵/۲ ميلي متر هدست نيز در اين قسمت قرار گرفته است که داراي درپوش لاستيکي است.
کليد دوربين، دکمه هاي صوتي (شماره گيري صوتي، ضبط صدا ) و سوکت MiniUSB نيز در طرف راست تلفن قرار دارند.
لنز دوربين دو مگاپيکسل در قاب پشت وجود دارد که همانند موتورلا V3X به تنظيم کننده مکانيکي حالت هاي ماکرو و نرمال مجهز است.
قاب پلاستيکي پشت تلفن به راحتي جدا مي شود.
**باتري
باتري موجود در دستگاه از نوع Li-Ion باتوان ۸۵۰ ميلي آمپر است که در حالت Stand-by از ۲۵۰-۱۴۰ ساعت و در مکالمه مداوم از سه تا هفت ساعت دوام مي آورد. شارژ کردن کامل باتري حدود دو ساعت طول مي کشد.
**صفحه نمايش
صفحه نمايش از نوع TFTاست که ابعاد آن ۳۶ در ۴۸ ميلي متر است. وضوح صفحه نمايش ۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل است و ۲۶۲هزار رنگ را نشان مي دهد. کيفيت تصوير بسيار عالي است و خوانايي صفحه نمايش در نور مستقيم در حد مطلوب است.
**سيستم پخش کننده
نرم افزار پخش موسيقي به خوبي عمل مي کندو علاوه بر صدا،ويدئو را نيز پخش مي نمايد. Play list ، انتخاب تصادفي و تنظيمات Equalizer نيز وجود دارد.نرم افزار پخش موسيقي از فرمت هاي MP3 ،WMA ،RealAudio ،AAC  و AAC+ پشتيباني مي کند. امکان مشاهده ويدئو در حد اکثر وضوح QVGA و در حالت تمام صفحه فراهم شده است. اين مدل به راديو FM مجهز است که حداکثر ۳۰ ايستگاه راديوئي را در حافظه دستگاه ذخيره مي کند.
**دوربين
موتورولا A1200 به يک دوربين دو مگاپيکسل مجهز است که داراي حالت ماکرو است.
 دوربين از وضوح ۱۲۰۰ در ۱۶۰۰  ،۷۶۸ در ۱۰۲۴ ، ۴۸۰ در ۶۴۰ پشتيباني مي کند.
سه درجه کيفيت (زياد ، نرمال و کم ) وجود دارد. ساير تنظيمات شامل حالت شب،تنظيمات نور، جلوه هاي ويژه و زوم ديجيتال۸x است. کيفيت عکس ها در حد متوسط است . براي جلوگيري از ايجاد عکس هاي تار بايد دست را ثابت و بي حرکت نگه داريد.
در شرايط نور کافي و هواي آفتابي عکس هاي بهتري بدست مي آيد. دستگاه در وضوح ۱۲۸در ۹۶ يا۱۷۶ در ۱۴۴ پيکسل و در يکي از سه درجه کيفيت فيلمبرداري مي کند.
**حافظه
حافظه داخلي اين گوشي ۸ مگابايت با پردازنده Intel XScale 312MHz توسط (microSD (TransFlash ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي A1200 موتورولا بعد از عرضه در بازار تلفن همراه تهران مورد اسقبال اکثر کاربران قرار گرفته است.
اين مدل هم اکنون در بازار تلفن همراه تهران به بهاي دو ميليون و ۱۸۰ هزار ريال فروخته مي شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا