فروش جهاني تلفن همراه امسال به ۲۸/۱ ميليون دستگاه مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از واشنگتن پست، بر اساس اين گزارش اين ميزان فروش ۱۱ درصد رشد را نسبت به فصل اول با فروش ۱۵/۱ ميليارد دستگاه تلفن همراه نشان مي دهد.اين تحقيقات نشان مي دهد که در فصل اول سال جاري ميلادي ۳/۲۹۴ ميليون دستگاه در سراسر جهان به فروش …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از واشنگتن پست، بر اساس اين گزارش اين ميزان فروش ۱۱ درصد رشد را نسبت به فصل اول با فروش ۱۵/۱ ميليارد دستگاه تلفن همراه نشان مي دهد.
اين تحقيقات نشان مي دهد که در فصل اول سال جاري ميلادي ۳/۲۹۴ ميليون دستگاه در سراسر جهان به فروش رسيد که در فصل دوم انتظار مي رفت به ۳۰۵ ميليون دستگاه برسد.
اگر چه فروش تلفن همراه ممکن است تحت تاثير فقر اقتصادي نيز قرار بگيرد اما گارتنر با عرضه محصولات جديد در فصل چهارم فروش خوبي را به دليل فصل تعطيلات پيش بيني مي کند.
بر اساس اين گزارش انتظار مي رود که بعضي از نواحي در اين سال ميزان فروش کمي را تجربه کنند همچون غرب اروپا، ژاپن و آمريکاي شمالي که بازار تلفن همراه در اين مناطق به حد اشباع رسيده است.
انتظار مي رود فروش تلفن همراه در منطقه آسيا- اقيانوسيه به ۵/۴۷۲ ميليون دستگاه در سال ۲۰۰۸ برسد که نسبت به سال قبل ۹/۱۷ درصد رشد را خواهد  داشت.
همچنين پيش بيني مي شود در غرب اروپا اين ميزان به ۱۸۸ ميليون دستگاه برسد که نسبت به قبل کاهش ۵/۱ درصدي را پيش رو خواهد داشت؛ آمريکاي شمالي انتظار دارد در اين سال به فروش ۷/۱۸۵ ميليون دستگاه نايل شود که نسبت به قبل ۳/۵ درصد افزايش و در ژاپن تخمين زده شده ميزان فروش گوشي  7/47 ميليون دستگاه باشد که نسبت به سال قبل ۱/۹ درصد کاهش را نشان مي دهد.
۱۳۵/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا