تاخير دوباره در ارايه سومين شبکه تلفن همراه نيوزلند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:سرويس هاي اين شبکه قرار بود تا اکتبر سال جاري ارايه شود  اما با وجود پاره اي مشکلات ارايه آن تا اواخر سال آينده به تاخير افتاد.وي که نامش ذکر نشد علت بروز تاخير در تاسيس شبکه را اماده بودن تنها۵۰ايستگاه پايه …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:سرويس هاي اين شبکه قرار بود تا اکتبر سال جاري ارايه شود  اما با وجود پاره اي مشکلات ارايه آن تا اواخر سال آينده به تاخير افتاد.
وي که نامش ذکر نشد علت بروز تاخير در تاسيس شبکه را اماده بودن تنها۵۰ايستگاه پايه از ۴۰۰ايستگاهي اعلام کرد که مي بايست تا اکتبر آماده مي شد.
وي در ادامه افزود: NZبراي ساخت شبکه قراردادي را با هواوي به امضا رسانده بود که بر اساس آن قرار بود کار ساخت شبکه را انجام دهد اين اپراتور در ادامه پيش بيني کرده بود کار پوشش دهي کامل شبکه را  در طي ۱۸ ماه کامل کند.
وي افزود:علاوه بر آن اپراتور مذکور قرارداد پشتيباني را در سال ۲۰۰۵ با “هواوي” براي ساخت شبکه راديويي مرکزي منعقد کرده بود که بر اساس آن هووي” کار انتقال سرويس هاي آن را تا ۲۰۰۶ به بهره برداري رساند.
اين اپراتور همچنين براي ارايه سرويس هاي رومينگ قراردادي را با وودافون انگليس به امضا رسانده است.
اين مقام آگاه در ادامه با بيان اينکه کميسيون تجاري نيوزلند درتصميم تازه اي اعلام کرد در نظر دارد کار بهره بردار ي از شبکه جديد را تنها با ۱۰۰ايستگاه پايه  آغاز کند ، خاطرنشان کرد البته اين کارباعث مي شود که شبکه تنها قادر به سرويس دهي به۱۰درصد جمعيت باشد.
وي افزود:مجوز تاسيس اپراتور سوم نيوزلند NZ Communications در سال ۲۰۰۱ اعطا شده است.
تعدادکاربران تلفن همراه در نيوزلندبيش از سه ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۴درصد اعلام شده است.
۱۳۴/ 13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا