تعرفه ۲۵درصدي تلفن همراه کاهش پيدا نمي کند

دکتر مهدي غضنفري ” رييس کل سازمان توسعه و تجارت ايران در گفت و گويي با خبرنگار موبنا  گفت : تعرفه ها در کميسيون ماده يک تغيير و اصلاح مي شود و تمام دستگاه هاي وزارت صنايع و معادن ، وزارت جهاد کشاورزي ، وزارت امور اقتصاد و دارايي ، گمرک ، اتاق بازرگاني و …

دکتر مهدي غضنفري ” رييس کل سازمان توسعه و تجارت ايران در گفت و گويي با خبرنگار موبنا  گفت : تعرفه ها در کميسيون ماده يک تغيير و اصلاح مي شود و تمام دستگاه هاي وزارت صنايع و معادن ، وزارت جهاد کشاورزي ، وزارت امور اقتصاد و دارايي ، گمرک ، اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران ، اتاق تعاون و وزارت بازرگاني مي توانند پيشنهاد جديدي مبني بر افزايش و کاهش تعرفه ها را به دبير خانه سازمان توسعه و تجارت ارائه کنند .
وي ادامه داد : تعرفه ۲۵ درصدي گوشي تلفن همراه با سختي بسياري به اين عدد رسيده است و اين يعني نقطه تعادل همه ديد گاه هاي کميسيون ماده يک بوده است و تاکنون نيز پيشنهاد جديدي مبني بر تغيير تعرفه تلفن همراه به سازمان توسعه تجارت ارسال نشده است.
به گفته معاون وزير بازرگاني در توسعه روابط اقتصادي ، در وزارت بازرگاني سازمان حمايت از توليد کننده و مصرف کننده وظيفه حمايت از مصرف کنندگان را به عهده دارد و حتي از اين سازمان هم پيشنهادي براي تغيير تعرفه گوشي تلفن همراه ارسال نشده است .
وي تصريح کرد : افزايش و کاهش تعرفه ها کار منطقي نيست  و هرچه قدر امکان داشته باشد که تعرفه ها کمتر تغيير پيدا کند سيستم اقتصادي و تجاري کشور را با ثبات بيشتري مواجه خواهد بود.
دکتر غضنفري خاطر نشان کرد : امسال نيز مانند سال گذشته تعرفه هاي در ايران ۶ ماه يک بار اعلام خواهد شد تا اجازه بدهيم ، تجار و بازرگانان از يک رويه ثابت برخوردار باشند .
وي گفت : تمايل به افزايش و کاهش تعرفه گوشي تلفن همراه بسيار کم است و در مقابل ميل به ثبات و حفظ تعرفه ها در کميسيون ماده يک بيشتر است.
b/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا