۹/۱۲ درصد انگليسي ها کاربران اينترنت موبايلي هستند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت تلگراف، بر اساس اين گزارش از ۴۰ ميليون کاربر تلفن همراه آمريکايي ۶/۱۵ درصد از طريق گوشي هاي موبايلشان براي اتصال به اينترنت استفاده مي کنند.اين گزارش حاکي است که در انگليس دو سوم همه کاربران اينترنت موبايلي مرد هستند در حالي که در آلمان …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت تلگراف، بر اساس اين گزارش از ۴۰ ميليون کاربر تلفن همراه آمريکايي ۶/۱۵ درصد از طريق گوشي هاي موبايلشان براي اتصال به اينترنت استفاده مي کنند.
اين گزارش حاکي است که در انگليس دو سوم همه کاربران اينترنت موبايلي مرد هستند در حالي که در آلمان ۷۵ درصد اين گروه را مردان تشکيل مي دهند.
در ايالات متحده آمريکا گوشي RAZR موتورولا براي استفاده در زمينه اتصال به اينترنت و دسترسي به شبکه بسيار متداول و رايج است به طوري که حدود ۱۰ درصد کاربران از آن استفاده مي کنند و پس از آن گوشي آيفون اپل قرار دارد که حدود  4 درصد از مردم براي مرور وب از آن استفاده مي کنند.
در اروپا N95 نوکيا محبوب ترين دستگاه تلفن همراه در زمينه مرورگري موبايلي است که توسط ۵ درصد از کاربران دراين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد و پس از آن گوشي N70 قرار دارد که حدود ۴ درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است.
بر اساس گزارش نيلسن سايت هاي گوگل و ياهو بيشترين بازديد کننده را دارند  در حالي که ايميل، نتايج اخبار ورزشي، اخبار و سايت هاي مربوط به آب و هوا محبوب ترين کاربردهاي وبي موبايلي را در ميان مردم به خود اختصاص داده اند.
۱۳۵/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا