تاثير سرويس هاي پيامک، شبکه هاي اجتماعي و تلفن همراه بر بازار ايميل

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين تحقيقات ۲۲درصد از کاربران ايميل گفته اند که آنها به جاي ايميل از سايت هاي شبکه ها ي اجتماعي ،پيامک هاي فوري،سرويس هاي پيامک و تلفن همراه استفاده مي کنند.اين مرکز درادامه  تحقيق خود آورده است که در سال ۲۰۰۷ ميلادي ۵۱درصد از کاربران ايميل از …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين تحقيقات ۲۲درصد از کاربران ايميل گفته اند که آنها به جاي ايميل از سايت هاي شبکه ها ي اجتماعي ،پيامک هاي فوري،سرويس هاي پيامک و تلفن همراه استفاده مي کنند.
اين مرکز درادامه  تحقيق خود آورده است که در سال ۲۰۰۷ ميلادي ۵۱درصد از کاربران ايميل از سرويس آن استفاده کرده اند که اين تعداد در سال ۲۰۰۸ به ۴۴درصد کاهش يافته است.
ژوپيترريسررچ مي افزايد:مردم روزانه تعداد زيادي پيام را در ايميل خود دريافت مي کنند که فرصت يا توانايي بررسي آنها را ندارند.
اين موسسه تحقيقاتي در ادامه با بيان اينکه بازاريابان بايد تمرکز بيشتر خود را روي پيام هايي معطوف کنند که استفاده و کارايي بيشتري براي کاربران داشته باشد مي افزايد :همچنين آنان بايد روي سرويس هاي ارتباطي که عموميت و جذابيت بيشتري براي کاربران دارد فعاليت بيشتري داشته باشند.
ژوپيتر ريسرچ شرکت آناليز و تحقيق ارتباطات انگليسي است که تحقيقاتي را روي بازار تلفن همراه ،سرويس هاي بي سيم ،کاربردها واستراتژي هاي بازار ارتباطات و غيره انجام مي دهد.
۱۳۴/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا