تعاوني تلفن همراه تا پايان تابستان جاري افتتاح مي شود

افشار فروتن لاريجاني، دبير انجمن فروشندگان سيم كارت، گوشي و لوازم جانبي در گفتگو با خبرنگار ايلنا اوضاع بازار تلفن همراه را بسيار نابسامان و آشفته دانست و افزود: با توجه به شرايط موجود و اعمال تعرفه ۲۵ درصدي واردات گوشي تلفن همراه حمايت از فعالان قانوني از سوي انجمن امري اجتناب ناپذير و واجب …

افشار فروتن لاريجاني، دبير انجمن فروشندگان سيم كارت، گوشي و لوازم جانبي در گفتگو با خبرنگار ايلنا اوضاع بازار تلفن همراه را بسيار نابسامان و آشفته دانست و افزود: با توجه به شرايط موجود و اعمال تعرفه ۲۵ درصدي واردات گوشي تلفن همراه حمايت از فعالان قانوني از سوي انجمن امري اجتناب ناپذير و واجب تلقي مي‌‏شود، بنابراين در راستاي حمايت از فعالان قانوني بهترين راه حل ممكن ايجاد تعاوني تلفن همراه با مديريت انجمن و عضويت اعضاي انجمن بود.
فروتن ادامه داد: هدف از تاسيس تعاوني تلفن همراه ايجاد تقابل مناسب با كليه فعالان اين صنف و تاثيرگذاري مثبت در بازار است، به عبارتي اين انجمن خواهان كاهش قاچاق گوشي تلفن همراه است كه هم اكنون درصد بالايي از گوشي‌‏هاي موجود در بازار (در حدود ۸۰ درصد) به صورت قاچاق وارد كشور شده‌‏اند.
وي ادامه روند كنوني بازار را دليل ورشكستگي بسياري از فعالان قانوني دانست و افزود: يكي از اقدامات مهم انجمن در تاسيس اين تعاوني و جلوگيري از زيان دهي بيشتر فعالان، هولوگرام كردن تمامي محصولات تعاوني است.
دبير انجمن فروشندگان سيم كارت، گوشي و لوازم جانبي اضافه كرد: با توجه به اينكه عمده فعالان قانوني بازار تلفن همراه از اعضاي انجمن هستند، بنابراين تمامي اعضاي تعاوني تلفن همراه هم شامل شركت‌‏هاي قانوني بازار گوشي تلفن همراه است.
وي در ادامه خاطر نشان كرد: در حال حاضر مراحل اداري تاسيس اين تعاوني سپري شده و ما در مرحله سياست‌‏گذاري و عملياتي هستيم و اين به دليل حجم عمليات گسترده تاسيس تعاوني در داخل و خارج از كشور است، چرا كه اين تعاوني هم در سراسر كشور و هم در خارج از كشور داراي شعباتي است.
فروتن اظهار اميدواري كرد: با اجراي تمامي عمليات موجود اميدواريم تا پايان تابستان جاري تعاوني تلفن همراه افتتاح و مورد بهره‌‏برداري قرارگيرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا