توليد گوشي آيفون به ۸۰۰ هزار دستگاه در هفته رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، به گفته يکي از منابع خبري نزديک به شرکت اپل فروش آيفون نسل سومي پس از ۱۲ ماه از ارايه آن به ۴۰ ميليون دستگاه خواهد رسيد.تا پايان سال جاري حدود ۵۰ کشور در سراسر جهان به آيفون نسل سومي خوش آمد مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، به گفته يکي از منابع خبري نزديک به شرکت اپل فروش آيفون نسل سومي پس از ۱۲ ماه از ارايه آن به ۴۰ ميليون دستگاه خواهد رسيد.
تا پايان سال جاري حدود ۵۰ کشور در سراسر جهان به آيفون نسل سومي خوش آمد مي گويند که از اين ميان ۲۰ کشور  تا ۲۲ آوت دريافت کننده آيفون خواهند بود.
گزارشات حاکي از آن است که شرکت اپل قصد دارد در تابستان ۱/۵ ميليون دستگاه گوشي آيفون  3G را به فروش برساند و در تعطيلات فروش ۵/۶ ميليون دستگاه از اين گوشي در برنامه کار اپل قرار دارد.
شرکت اپل اعلام کرده که تا پايان سال ۲۰۰۸ ميلادي ۱۴ ميليون دستگاه از اين گوشي را به فروش خواهد رساند.
برنامه فروش اپل براي سال ۲۰۰۹ فروش ۴۵ ميليون دستگاه از اين گوشي پر طرفدار است.
گوشي جديد و نسل سومي آيفون داراي سيستم  هماهنگ کننده تقويم ، سيستم پشتيبان شبکه هاي خصوصي برمنباي پروتکل Cisco IPsec VPN)) به منظور دسترسي امن به شبکه شرکتي که با کاربر همکاري مي کند، است.
گوشي جديد آيفون داراي باتري با ظرفيت مناسب براي ۵ ساعت مکالمه با استفاده از شبکه هاي نسل سومي  ،  6 ساعت جستجوي اينترنتي و ۷ ساعت پخش ويدويي است.
۱۱۲/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا