مدل G810 سامسونگ

دوربين مکالمه تصويري در بالاي گوشه راست در قاب جلوي گوشي وجود دارد. بلندگو و خروجي صداي گوشي در قسمت مياني بالاي دستگاه مشاهده مي شود . صفحه نمايش بزرگ ۶/۲ اينچ و کليد حرکتي که توسط کليدهاي کنترل احاطه شده است در قاب جلوي G810 جلب توجه مي کند. کليد روشن و خاموش پايين …

دوربين مکالمه تصويري در بالاي گوشه راست در قاب جلوي گوشي وجود دارد. بلندگو و خروجي صداي گوشي در قسمت مياني بالاي دستگاه مشاهده مي شود . صفحه نمايش بزرگ ۶/۲ اينچ و کليد حرکتي که توسط کليدهاي کنترل احاطه شده است در قاب جلوي G810 جلب توجه مي کند.
کليد روشن و خاموش پايين تر از آن قرار گرفته است که براي تغيير پروفايل فعال فعلي نيز از آن استفاده مي شود . پس از آن سوکت صوتي ۵/۳ميلي متري وجود دارد که داراي پوشش محافظ است.
قسمت بالا و پايين گوشي کاملا خالي است و فقط حفره ميکروفن در پايين آن مشاهده مي شود . لنز دوربين پنج  مگاپيکسلي در قاب پشت گوشي وجود دارد که با کانون اتوماتيک و فلش Xenon همراه است.
باتري گوشي داراي توان ۱۲۰۰ ميلي آمپر است که بطور کلي مي توان گفت توان آن در حد باتري مدل N95  هشت گيگابايتي نوکيا است . G810 سامسونگ از ساختار مقاوم و ثبات کافي برخوردار است . در ساخت گوشي از مواد با کيفيت استفاده شده است که تاحدودي به سنگين شدن وزن آن منجر مي شود.
 **صفحه نمايش
گوشي G810 داراي يک صفحه نمايش ۶/۲ اينچ TFT با وضوح QVGA است که قابليت نمايش ۲۵۶ هزار رنگ را داراست.
.صفحه نمايش در فضاي داخل ساختمان از کيفيت تصوير عالي و ميزان روشنايي و کانتراست کافي برخوردار است.
در محيط هاي آفتابي روشن و زير نور مستقيم خورشيد از ميزان خوانايي صفحه نمايش تاحد زيادي کاسته مي شود . صفحه نمايش G810 از مدل G800 که داراي قاب جلوي براق است نيز بهتر عمل مي کند.
**دوربين
دوربين عکاسي و فيلمبرداري اين گوشي پنج مگاپيکسلي است
که دوربين اين گوشي داراي فلش Xenon و زوم اپتيکال سه برابر است.
اين دوربين پنج مگاپيکسل به کانون اتوماتيک و ويژگي تشخيص چهره نيز مجهز است . منوي دوربين مانند ساير گوشي هاي سيمبين نيست و در عوض شباهت زيادي به منوي دوربين در مدل G800 دارد. بعضي از مهمترين تنظيمات دوربين شامل اندازه تصوير ، حالت عکسبرداري ، جلوه هاي ويژه رنگ ، تعادل رنگ سفيد و تشخيص چهره است . ويژگي تشخيص چهره بخوبي کار مي کند و حتي قادر است بطور همزمان چندين چهره را تشخيص بدهد . زير منوي تنظيمات کلي دوربين شامل ضد لرزش ، کيفيت تصوير و تنظيمات ISO است .
** سيستم پخش کننده
نرم افزار پخش موسيقي در G810 سامسونگ درست مانند ساير گوشي هاي سومين نسخه سيمبين است. نرم افزار پخش موسيقي ظاهر جذابي ندارد اما امکانات آن نياز کاربر را بر طرف مي کند و از فرمت هاي صوتي eAAC+ , AAC , MP3 و WMA پشتيباني مي کند.
 نرم افزار پخش موسيقي با M3U PlayLlist نيز بدون مشکل کار مي کند و فايل ها بطور اتوماتيک پس از دانلود به گوشي به ليست موسيقي اضافه مي شوند .قطعات موسيقي را به آساني از طريق بلوتوث ، USB يا با دانلود از اينترنت مي توان به تلفن انتقال داد.
 با تکميل انتقال USB تلفن بطور اتوماتيک قطعات موسيقي جديد را اسکن مي کند و آهنگ هاي جديد را به فهرست موسيقي اضافه مي نمايد . قطعات موسيقي را مي توان براساس خواننده ، آلبوم ، نوع و آهنگساز تفکيک کرد.
**حافظه
حافظه گوشي G810 سامسونگ  130 مگابايتي است که توسط کارت حافظه (microSD (TransFlash ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي G810 که جزو  مدل هاي جديد برند سامسونگ قرار دارد به تازگي وارد بازار تلفن همراه تهران شده است و هم  اکنون نيز به بهاي چهار ميليون و ۸۵۰ هزار ريال فروخته مي شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا