اپراتورهاي ويتنام سرويس هاي تلفن همراه را ارزان کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت ويتنام نت، دو اپراتور MobiFone  و VinaPhone هزينه مکالمه براي خط ثابت تلفن همراه را ماهانه ۳/۸ درصد کاهش دادند و هزينه مکالمه را براي ساعات پيک، از ساعت ۲۳ تا ساعت ۶ صبح روز بعد و روزهاي تعطيل و يکشنبه ها به نصف کاهش …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت ويتنام نت، دو اپراتور MobiFone  و VinaPhone هزينه مکالمه براي خط ثابت تلفن همراه را ماهانه ۳/۸ درصد کاهش دادند و هزينه مکالمه را براي ساعات پيک، از ساعت ۲۳ تا ساعت ۶ صبح روز بعد و روزهاي تعطيل و يکشنبه ها به نصف کاهش دادند.
مدير بخش بازاريابي MobiFone مي گويد: اين شرکت در حال برنامه ريزي براي نصب بيش از ۲ هزار و ۵۰۰ ايستگاه مخابراتي در سراسر کشور است که به اين ترتيب تعداد اين ايستگاه ها را به ۸ هزار برساند.
MobiFone هم اکنون ۴/۱۳ ميليون کاربر دارد و به عنوان بهترين اپراتور ارايه دهند سرويس هاي موبايلي در ويتنام شناخته شده است.
بر اساس اين گزارش بزرگ ترين اپراتور اين کشور ۵/۱۹ ميليون کاربر دارد و هزينه مکالمات بين المللي را ۶۰ درصد کاهش داد.
با اين حال کارشناسان هشدار داده اند که ارايه دهندگان سرويس تلفن همراه در اين کشور بايد بيشتر در زمينه توسعه کيفي سرويس ها سرمايه گذاري کنند که نکته کليدي براي جذب کاربران خواهد بود.
۱۳۵/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا