همکاري “ايندوست” و” نوکيا زيمنس” در زمينه سوييچ نرم افزاري تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،ايندوست هدف از اين همکاري را حرکت به سوي ساخت شبکه اي با زير بناي تمام (Internet Protocol) IP دانست.بر اساس اين همکاري نوکيا زيمنس همچنين موظف به جايگزيني تجهيزات قديمي و فرسوده با تجهيزات جديد،طراحي شبکه،پياده سازي تجهيزات ، مديريت پروژه و همچنين آموزش و حفظ و …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،ايندوست هدف از اين همکاري را حرکت به سوي ساخت شبکه اي با زير بناي تمام (Internet Protocol) IP دانست.
بر اساس اين همکاري نوکيا زيمنس همچنين موظف به جايگزيني تجهيزات قديمي و فرسوده با تجهيزات جديد،طراحي شبکه،پياده سازي تجهيزات ، مديريت پروژه و همچنين آموزش و حفظ و نگهداري تمام توليدات و راهکارها ي موجود در قرارداد است.
در مورد جزييات مالي اين قرارداد از سوي دو شرکت خبري منتشرنشده است.
در ادامه اين گزارش آمده است که اپراتور مذکور چندي قبل در قراردادي چند ساله با آلکاتل لوسنت از راهکارهاي شبکه GSM/EDGEبراي پوشش دهي در نواحي روستايي استفاده کرده است و  در همين رابطه اريکسون نيز چندي قبل با انعقاد قراردادي امتياز گسترش شبکه ۳G را در جاکارتا  به دست آورده است.
بر اساس آخرين گزارش هاي منتشر شده قطر تلکام ماه گذشته با پرداخت يک ميلياردو ۸۰۰ميليون دلار ۴۰.۸درصد از سهم اين اپراتور اندونزي را از آن خود کرد.
شبکه هاي نوکيا زيمنس يک شرکت تهيه کننده راهکارهاي ارتباطي است که با مشارکت نوکيا و زيمنس در لندن و توکيو راه اندازي شد.اين شرکت در ۱۵۰کشور جهان سرويس هاي خود را ارايه مي دهد.
اندونزي کشوري است در جنوب آسيا با مساحتي حدود يک ميليون و ۹۲۲هزارو ۵۷۰کيلومتر مربع.پايتخت اين کشور ۲۲۲ميليون و ۶۱۱هزار نفري جاکارتا است. تعداد کاربران تلفن همراه دراندونزي ۶۸ميليون نفر وضريب نفوذ آن ۲۸.۹۷درصد است. در اين کشور ۸اپراتور فعال وجود دارد.
در حال حاضر بازار تلفن همراه اندونزي سالانه از ۵۰ درصد رشد برخوردار است.
در اوايل سال ۲۰۰۸ تعداد کاربران اندونزي از مرز ۹۰ ميليون نفر گذشت که اين ميزان نسبت به ۶ سال پيش که تنها ۱۲ ميليون کاربر داشته از رشد قابل توجهي برخوردار بوده است.
درحالي که ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور به ۴۰ درصد رسيده است، تحليلگران بر اين باورند که بازار اين کشور کماکان قابليت رشد دارد.
“ايندوست” از لحاظ سهم بازار پس از Telkomsel در رتبه دوم بازار تلفن همراه اندونزي است. “ايندوست” ۴/۲۶ ميليون نفر مشترک تلفن همراه دارد.
۱۳۴/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا