گوشي تلفن همراه نوکيا مدل “۵۳۲۰ اکسپرس موزيک” به بازار جهاني عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي سافت پديا ، قيمت فروش اين گوشي بدون قفل ۱۹۵ يورو ( حدود ۳۰۰ دلار) اعلام شده است.گوشي تلفن همراه موسيقايي نوکيا مدل XpressMusic 5320 که گفته مي شود بزودي در آمريکا عرضه خواهد شد، تائيديه “کميسيون فدرال مخابرات” آمريکا «اف سي سي» را …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي سافت پديا ، قيمت فروش اين گوشي بدون قفل ۱۹۵ يورو ( حدود ۳۰۰ دلار) اعلام شده است.
گوشي تلفن همراه موسيقايي نوکيا مدل XpressMusic 5320 که گفته مي شود بزودي در آمريکا عرضه خواهد شد، تائيديه “کميسيون فدرال مخابرات” آمريکا «اف سي سي» را نيز گرفته است .
گوشي ياد شده دومين گوشي از سري گوشي هاي XpressMusic است که  پس از مدل نوکيا ۵۳۱۰ در آمريکا عرضه مي شود.
گوشي نوکيا ۵۳۱۰ قبلا توسط شرکت تي موبايل در آمريکا و توسط شرکت “راجرز” در کانادا عرضه شده است.
شرکت فنلاندي نوکيا تاکنون عرضه گوشي  5320 را به صورت رسمي فقط در اروپا و آمريکاي لاتين اعلام کرده است و با مورد تاييد قرارگرفتن گوشي ياد شده توسط اف سي سي ، کاربران آمريکايي مي توانند به عرضه آن در کشورشان اميدوار باشند.
اين گوشي که در ماه آوريل همراه با گوشي نوکيا مدل ۵۲۲۰ معرفي شده است ، در دو مدل يا نسخه توليد شده است که يکي با شبکه پرسرعت HSDPA در فرکانس هاي ۲۱۰۰ و ۹۰۰ مگاهرتس و ديگري با همين شبکه ولي با فرکانس هاي ۱۹۰۰ و ۸۵۰ مگاهرتس همخواني دارد.
طبيعي است که اف سي سي اين مدل از گوشي ياد شده را مورد تاييد قرارداده است که با شبکه نسل سومي (۳G ) آمريکاي شمالي همخواني دارد.
اگرچه اين گوشي به نازکي گوشي مدل ۵۳۱۰ نوکيا نيست ، با اينحال کماکان داراي طراحي شيک و ظاهري زيبا است .
گوشي نوکيا ۵۳۲۰ که دراندازه هاي ۱۰۸ – ۴۶ – ۱۵ ميليمتر با طرح آب نباتي داراي قابليت ها ، سيستم ها و کارآيي هاي گوناگون از جمله کليدهاي موسيقايي ويژه ،  سيستم پخش موسيقايي با پشتيباني فرمت هاي  MP3, M4A, WMA ،
eAAC+ ، راديو اف ام استريو با RDS ، جک صوتي ۵/۳ ميليمتري ، کارآيي
“Say and Play” – که کاربر نام موسيقي دلخواهش را با صدا عنوان مي کند  و گوشي آنرا پخش مي کند – صفحه نمايش ۲ اينچي TTF / 240- 320 پيکسلي با ۱۶ ميليون رنگ ، بلوتوث ۲ ، قابليت ارسال و دريافت پست الکترونيک و  قابليت هاي وب است.
اين گوشي همچنين داراي دوربين ۲مگاپيکسلي با فلاش ،  دوربين ثانويه براي استفاده در مکالمه هاي ويديويي ، ميان افزار کاربر سيمبيان S60 ، حافظه ۱۴۰داخلي  مگا بايتي ، قابليت افزايش ظرفيت حافظه تا ۸ گيگابايت با استفاده از کارت حافظه جانبي است.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شده و دفاتر مرکزي آن درشهر “اسپو” Espoo (فنلاند) قراردارند.
اين شرکت درزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۵۱ ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۱/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا