استقبال مشتريان از کيت هاي دو سيم کارته

“محمد رحماني” يکي از فروشندگان در اين باره به خبرنگار موبنا گفت:  اين کيت هاي دو سيم کارته که با قيمت ۱۵ هزار تومان در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد امکان استفاده از دو سيم کارت در يک گوشي را براي کاربران فراهم مي سازد.وي افزود: با استفاده از اين کيت ها، ديگر نيازي به …

“محمد رحماني” يکي از فروشندگان در اين باره به خبرنگار موبنا گفت:  اين کيت هاي دو سيم کارته که با قيمت ۱۵ هزار تومان در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد امکان استفاده از دو سيم کارت در يک گوشي را براي کاربران فراهم مي سازد.
وي افزود: با استفاده از اين کيت ها، ديگر نيازي به تهيه گوشي هايي که قابليت جاي گذاري دو سيم کارت را دارد نيست.
رحماني با اشاره به قابليت استفاده اين کيت بر اکثر گوشي ها با برندهاي مختلف گفت: اين کيت ها که عموما تايواني هستند و بر روي ۸۰ درصد گوشي هاي موجود در بازار تعبيه مي شود.
مزاياي اين کيت ها آن است که اگر يکي از سيم کارت ها از لحاظ آنتن دهي مناسب نبود، به صورت خودکار مي توان سيم کارت ديگر را جا به جا نمود و به استفاده از آن پرداخت.
از طريق استفاده از اين کيت امکان استفاده همزمان از اين گوشي ها وجود ندارد چرا که از طريق آن مي توان از يکي از سيم کارت ها شماره گيري کرد و از سيم کارت ديگر تنها مي توان به تماس هاي صورت گرفته پاسخ داد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا