“گيم لافت” براي شرکت Zeemote سه بازي جديد عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، بر اساس اين گزارش دستگاه  JS1 Controller Zeemote از طريق بلوتوث با طيف وسيعي از تلفن همراه وصل شده و سازگار مي شود که به اين ترتيب به کاربران امکان مي دهد با استفاده از صفحه کليد JS1 Controller از تجربه واقعي بازي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، بر اساس اين گزارش دستگاه  JS1 Controller Zeemote از طريق بلوتوث با طيف وسيعي از تلفن همراه وصل شده و سازگار مي شود که به اين ترتيب به کاربران امکان مي دهد با استفاده از صفحه کليد JS1 Controller از تجربه واقعي بازي بدون محدود شدن به صفحه کليد تلفن همراه لذت ببرند.
بازي هايي که بر اساس اين قرار همکاري براي Zeemote آماده مي شوند شامل Ferrari World Championship, Roland Garros 2008  و Gangstar است.
جزييات بيشتر راجع به اين بازي ها در سايت سافت پديا ذکر نشده است اما اين احتمال مي رود بازي ها ابتدا در اروپا تا پايان سال جاري ميلادي و سپس آمريکاي شمالي و آسيا تا سال ۲۰۰۹ عرضه شوند.
بر اين اساس پيش بيني مي شود که نه تنها توليد کنندگان محتوا بلکه اپراتورها و سازندگان دستگاه هاي تلفن همراه اين بازي را پشتيباني  کنند.
۱۳۵/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا