پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.**نوکيافروشندگان گوشي هاي نوکيا مدل N72 اين برند را بعد از مدل ۶۳۰۰ به عنوان پرفروش ترين گوشي معرفي کردند.هم اکنون اين مدل نوکيا با گارانتي متفرقه به بهاي يک ميليون …

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
**نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا مدل N72 اين برند را بعد از مدل ۶۳۰۰ به عنوان پرفروش ترين گوشي معرفي کردند.
هم اکنون اين مدل نوکيا با گارانتي متفرقه به بهاي يک ميليون و ۷۵۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
اين گوشي از ماه آوريل سال ۲۰۰۶ با قابليت هايي همچون صفحه نمايش TFT با قدرت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي ، حافظه داخلي ۲۰ مگابايتي و حافظه جانبي ۱۲۸ مگابايتي توسط کارت RS-DV-MMC در بازار موجود است.
**سوني اريکسون
گوشي K550 سوني اريکسون با قيمتي در حدود يک ميليون و ۳۷۰هزار ريال توانست مقام پرفروش ترين مدل اين برند را به خود اختصاص بدهد.
اين گوشي ۸۵ گرمي که از ماه فوريه سال ۲۰۰۷ در رنگ بندي مشکي و صدفي وارد بازار جهاني شد و مورد استقبال اکثر کاربران ايراني قرار گرفت.
گوشي سوني اريکسون مدل k550 داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي، حافظه داخلي ۶۴ مگابايت، حافظه جانبي Memory Stick Micro M2 و مجهز به فناوري بلوتوث ورژن دو و اينفرارد است.
**سامسونگ
دو مدل E250 و D900i در بازار تلفن همراه تهران توانسته مورد تقاضاي اکثر مشتريان قرار گيرد.
گوشي E250 سامسونگ هم اکنون با قيمت ۹۹۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
اين گوشي از زمان عرضه در بازار تلفن همراه تهران به دليل تنوع رنگ و کشويي بودن مورد توجه اکثر کاربران از جمله  خانم هاي ايراني قرار گرفته و توانست در ليست پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه جاي گيرد.
گوشي E250 سامسونگ ۸۰ گرم وزن دارد و از اکتبر سال ۲۰۰۶با رنگ نقره اي به بازارجهاني عرضه شده است و داراي  امکاناتي نظير حافظه ۱۰ مگابايتي و قابليت ۶۵ هزار و ۵۳۶ رنگ در صفحه نمايش و دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA بوده و فاقد امکانات ارتباطي نزديك مانند اينفرارد است.
در همين حال گوشي D900i سامسونگ نيز با قيمت يک ميليون و ۵۹۰ هزار ريال  به فروش مي رسد.
گوشي D900i از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل ضخامت کم مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفت.
گوشيD900i سامسونگ که از ماه ژوئن سال ۲۰۰۶ وارد بازار جهاني شده جزء گوشي هاي ظريف و مدرن کشويي سامسونگ دسته بندي مي شود که با تکيه بر کيفيت بالاي راديو به بازار ارائه شده است .
قسمت کشويي اين گوشي داراي فنرهايي براي باز و بسته شدن سريع و خود کار است و در داخل آن ، اين فنرها کاملا ديده مي شود که با استفاده از آن ها مي توان با يک دست گوشي را باز و بسته کرد .
دکمه هاي شماره گيري D900i به دليل نور پس زمينه ي سفيد به طور کاملاً جداگانه و در هر شرايطي واضح و نوراني ديده مي شوند .
اين گوشي  با دارا بودن ۸۵ گرم وزن و ۱۲.۹ ميلي متر ضخامت يک گوشي ظريف محسوب مي شود ، البته بايد توجه داشت که وزن کم اين گوشي به علت استفاده از قطعات پلاستيکي به جاي قطعات فلزي است .
گوشي سامسونگ مدل D900i داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۵۶ هزار رنگ، حافظه داخلي ۶۰ مگابايت، حافظه جانبي (microSD (TransFlash و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۶۴ کاناله است.
**موتورولا
مدل C118 موتورولا که جزو گوشي هاي ارزان قيمت اين برند است، به عنوان پرفروش ترين گوشي معرفي شد.
اين گوشي ساده که فقط براي مکالمه تلفني به کار مي رود با قيمت ۳۵۰ هزار يال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
**اچي تي سي
فروشندگان گوشي هاي اچ تي سي مدل TOUCH  را که کمتر از يک سال وارد بازار تلفن همراه کشور شده است و توانسته مورد تقاضاي اکثر کاربران قرار گيرد به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند معرفي کردند.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي چهار ميليون و ۷۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه کشور معامله مي شود.
مدل Touch از نظر طراحي خيلي شبيه گوشي هاي HTC نيست.مدل هاي HTC ويژگي هاي همانندي دارند و شبيه يکديگر هستند، اما Touch از نظر ويژگي ها و طراحي متفاوت است .
اين مدل يکي از کوچکترين دستگاههاي Pocket PC  داراي ويندوز موبايل شش است.
استفاده از اين گوشي آسان بوده اما به دليل قطر کم و عرض زياد گوشي ، بعضي افراد نمي توانند به راحتي با يک دست از آن استفاده کنند.
 اين گوشي از استحکام کافي برخوردار است، صفحه نمايش Touch در قاب جلوي تلفن با سطح گوشي همتراز بوده در حالي که در ساير مدل هاي HTC صفحه نمايش چند ميلي متر پايين تر از سطح تلفن قرار دارد.
 مدل Touch در قاب پشت تلفن داراي يک دوربين دو مگا پيکسلي است که آينه کوچک خود نگاره نيز نزديک آن مشاهده مي شود.
دوربين فاقد فلاش است. بعد از فشار دادن کليد ميانبر دوربين در طرف راست تلفن، منوي آن ظرف ۴ ثانيه فعال مي شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا