توضيح سليماني درباره مشكل آنتن‌دهي تلفن همراه نمايندگان را قانع نكرد

حسين گروسي عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي فارس درباره نشست صبح امروز اين كميسيون اظهارداشت: چند سوال در جلسه امروز از سوي نمايندگان آذربايجان غربي درباره مشكلات آنتن‌دهي مناسب تلفن همراه، عملكرد خدمات امور مشتركين و واگذاري امور مخابراتي به بخش خصوصي مطرح شد. وي افزود: در اين جلسه …

حسين گروسي عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي فارس درباره نشست صبح امروز اين كميسيون اظهارداشت: چند سوال در جلسه امروز از سوي نمايندگان آذربايجان غربي درباره مشكلات آنتن‌دهي مناسب تلفن همراه، عملكرد خدمات امور مشتركين و واگذاري امور مخابراتي به بخش خصوصي مطرح شد.
وي افزود: در اين جلسه نماينده اروميه درباره مشكلات آنتن‌دهي تلفن همراه كه مردم را دچار مشكل كرده و وقت بسياري را از آنان سلب مي‌كند نيز از وزير ارتباطات سوال كرد.
وي افزود: نمايندگان همچنين درباره زيان‌ده بودن دفاتر خدمات امور مشتركين نيز از وزير سوال كردند.
گروسي اضافه كرد: نماينده ماكو نيز از وزير ارتباطات درباره واگذاري بخشي از امور مخابراتي به بخش خصوصي خارج از ضوابط به پيمانكاران سوال كرد كه وزير با رد اين موضوع از نماينده ماكو خواست تا در صورت وجود موردي خاص در اين زمينه آن را براي پيگيري به وزارتخانه اعلام كند.
وي افزود: وزير ارتباطات همچنين تاكيد كرد، در اجراي اصل ۴۴ قانون اساسي وزارت ارتباطات از ساير دستگاه‌ها جلوتر از برنامه حركت كرده و بيشترين واگذاري‌ها را داشته است.
براساس اين گزارش نمايندگان سوال كننده از محمد سليماني وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات از توضيحات وي قانع نشدند و سوال براي طرح در جلسه علني مجلس ارجاع شد.
گروسي همچنين از تصويب كليات لايحه صيانت از حريم فيبر نوري در اين كميسيون خبرداد و گفت: براساس اين لايحه از حفاري در حريم اراضي كه فيبر نوري از آن عبور كرده جلوگيري خواهد شد.
وي افزود: طبق اين لايحه همچنين تملك اراضي فيبرنوري به عهده مخابرات خواهد بود.
وي اضافه كرد: تاكنون حفاري در حريم‌هاي فيبرنوري آسيب‌ها و اختلالات زيادي در سيستم مخابراتي كشور ايجاد كرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا