مدل I450 سامسونگ

 قاب پلاستيکي گوشي خيلي براق نيست و در نتيجه تا حد زيادي اثر انگشت را نشان نمي دهد . در واقع به سختي مي توان اثر انگشت را مشاهده کرد. گوشي i450 داراي طراحي کشويي دو طرفه است . اگرچه فنر آن خيلي سفت است که باز و بسته کردن درب گوشي را کمي مشکل مي …

 قاب پلاستيکي گوشي خيلي براق نيست و در نتيجه تا حد زيادي اثر انگشت را نشان نمي دهد . در واقع به سختي مي توان اثر انگشت را مشاهده کرد.
 گوشي i450 داراي طراحي کشويي دو طرفه است . اگرچه فنر آن خيلي سفت است که باز و بسته کردن درب گوشي را کمي مشکل مي کند . خروجي صداي گوشي و دوربين مکالمه تصويري در قسمت بالاي قاب جلو مشاهده مي شوند . زير آنها صفحه نمايش۴/۲اينچ گوشي وجود دارد . کليد حرکتي چهار جهتي به شکل دايره است که زير صفحه نمايش قرار دارد و شش کليد نيز در اطراف آن مشاهده مي شوند . شايد شکل دايره اي کليد حرکتي در نگاه اول براي بعضي از کاربران غير عادي بنظر برسد . کليدهاي اطراف کليد حرکتي شامل دو SoftKey ، کليد منو ، کليد C و کليدهاي ارسال و پايان تماس است که بقدر کافي بزرگ هستند و استفاده از آنها آسان است.
با باز کردن درب کشويي بطرف پايين کليدهاي اختصاصي کنترل موسيقي مشخص مي شوند که بصورت يک کليد مرور لمسي است . اين ويژگي بسيار جالب و منحصر بفرد است و امکان مرورکردن آسان گزينه هاي نرم افزار موسيقي را فراهم مي کند.
اين کليد شبيه يک کليد مکانيکي است و در واقع قطعه حساس به لمس دستگاه است. اين کليد بخوبي نسبت به لمس واکنش مي دهد اما در برابر فشار خيلي عالي عمل نمي کند.
سوکت صوتي استريوي ۵/۳ميلي متر در بالاي گوشي قرار دارد که محل مناسبي براي استفاده از آن است . اين سوکت داراي درپوش پلاستيکي مشکي است که با طراحي کلي گوشي سازگاري دارد .
بلندگو ، کليد روشن و خاموش دستگاه نزديک به سوکت صوتي قرار دارند . از کليد روشن و خاموش براي تغيير دادن پروفايل هاي گوشي ، قفل کردن آن و بيرون آوردن کارت حافظه نيز استفاده مي شود .
محل کارت حافظه microSD در طرف چپ سامسونگ i450 وجود دارد . پورت USB و کليد اختصاصي دوربين در طرف راست گوشي قرار گرفته است . پورت USB نيز داراي درپوش پلاستيکي است .
قاب پشت گوشي تقريبا ساده است . لنز دوربين ۲ مگاپيکسل و فلش LED در اين قسمت وجود دارد که داراي قاب قرمز است .
**باتري
باتري اين گوشي از نوع Li-ion است که در حالت Stand by حداکثر ۵۰۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا پنج ساعت دوام مي آورد . اين گوشي به آساني کنترل مي شود و در دست گرفتن آن راحت است.
**صفحه نمايش
سامسونگ i450 به يک صفحه نمايش۴/۲ اينچي با وضوح QVGA و قابليت نمايش ۲۵۶ هزار رنگ مجهز است.
از طرفي ديگر ، صفحه نمايش زير نور مستقيم خورشيد بخوبي خوانده نمي شود و در يک روز آفتابي نمي توان زاويه ديد مناسبي براي کار با گوشي پيدا کرد.
**دوربين
سامسونگ i450 به يک دوربين دو مگاپيکسلي با کانون ثابت و فلش LED مجهز است.
منوي دوربين خيلي مناسب نيست و قابليت هاي آن در حد متوسط است.از گزينه هاي منو مي توان به تعادل رنگ سفيد ، جلوه هاي ويژه ، تنظيمات فلش و Self-timer اشاره کرد.
سه گزينه براي کيفيت تصوير نيز وجود دارد . لنز دوربين فاقد پوشش محافظ است و فرورفتگي کمي دارد که آن را از خراش محافظت مي نمايد.
**حافظه
حافظه داخلي اين گوشي کشويي سامسونگ ۳۰ مگابايتي است که توسط کارت حافظه (microSD (TransFlash ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
اين گوشي I450 سامسونگ هم اکنون با گارانتي رسمي به قيمت سه ميليون و ۲۵۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا