گوگل و کوالکام در زمينه سيستم عامل اندرويد با هم همکاري مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”سانجاي جها”مدير عامل کوالکام گفت:شرکت در نظر دارد تعداد ريادي گوشي هاي مجهز به سيستم عامل اندرويد را تحت پلتفورم کوالکام تهيه کند.وي افزود:اولين گوشي از اين نمونه به کمک شرکت HTC تايوان در پاييز ارايه خواهد شد.سانجاي جها با بيان اينکه کوالکام يکي از اعضاي Open Handset …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”سانجاي جها”مدير عامل کوالکام گفت:شرکت در نظر دارد تعداد ريادي گوشي هاي مجهز به سيستم عامل اندرويد را تحت پلتفورم کوالکام تهيه کند.
وي افزود:اولين گوشي از اين نمونه به کمک شرکت HTC تايوان در پاييز ارايه خواهد شد.
سانجاي جها با بيان اينکه کوالکام يکي از اعضاي Open Handset Allianceاست افزود:اين شرکت در نظر دارد با اين طرح پلتفورم اندرويد را ارتقا دهد.
وي همچنين طرح کلي از تهيه چيپ ست هاي داده و صوت که داراي پردازشگرهاي يک گيگا هرتز ، دوربين ۸مگا پيکسل و همچنين دوربين فيلمبرداري توسط کوالکام را در اينده اي نزديک اعلام کرد.
Qualcomm يکي از بزرگ ترين توليدکنندگان تجهيزات ميکرو جهان است که به گفته مرکز تحقيق و توسعه ارتباطات مخابراتي بي سيم آمريکا درآمد ش در فصل اول سال۲۰۰۸ ميلادي، ۲.۴ميليارد دلار بوده است.
اين مرکز در گزارش خود آورده است : درآمد اين شرکت در فصل اول سال ۲۰۰۷ميلادي ۲/۲ميليارد دلار بوده است.
“پول اي جاکوبز”يکي ازمديران کوالکام گفت که در حال حاضر تقاضا براي دستگاههايي مجهز به سرويس CDMAروز به روز در حال افزايش است وکوالکام با تمام امکانات در صدد ارتقاي چيپ ست هاي CDMA است.
۱۳۴/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا