با كاهش هزينه رومينگ حجم مكالمات ميان ايران و عربستان بيشتر خواهد شد

به گزارش ايلنا، دكتر محمد سليماني در ديدار با وزير ارتباطات عربستان با بيان اين مطلب اظهار داشت: با توجه به رفت‌ و آمدهاي زائران خانه خدا، بايد تلاش كنيم تا امكان برقراري ارتباط مناسب‌تر زائران با خانواده‌هايشان فراهم شود.وي افزود: موضوع رومينگ، يكي از مهمترني مسائل در اين حوزه است كه مي‌‏تواند مورد بررسي …

به گزارش ايلنا، دكتر محمد سليماني در ديدار با وزير ارتباطات عربستان با بيان اين مطلب اظهار داشت: با توجه به رفت‌ و آمدهاي زائران خانه خدا، بايد تلاش كنيم تا امكان برقراري ارتباط مناسب‌تر زائران با خانواده‌هايشان فراهم شود.
وي افزود: موضوع رومينگ، يكي از مهمترني مسائل در اين حوزه است كه مي‌‏تواند مورد بررسي قرار گيرد و با اتخاذ تدابير مناسب، شرايط بهتري را براي زائران فراهم كنيم.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات خاطرنشان كرد: در صورت كاهش هزينه رومينگ، برقراري ارتباط ميان ايران و عربستان، حجم مكالمات افزايش خواهد يافت.
وي با اشاره به فعاليت‌هاي صورت گرفته از سوي شركت پست در طول سه سال گذشته، تاكيد كرد: در ايران فرودگاهي مخصوص پست داريم كه مي‌توان با اتخاذ تدابير مناسب كالاهاي پستي ميان تهران – جده را به صورت مستقيم مبادله كرد.
وي تصريح كرد: اين فرودگاه نزديك تهران بوده و داراي موقعيت مناسبي است و در حال حاضر تبادل كالاهاي پستي از چند كشور آسيايي به كمك اين فرودگاه انجام مي‌شود.
بر اساس اين گزارش وزير ارتباطات عربستان نيز در اين ديدار با بيان اين مطلب كه روابط دو وزارتخانه از نظر مخابرات و پست بسيار خوب است، اظهار داشت : ما از كاهش هزينه رومينگ حمايت مي‌كنيم.
وي ادامه داد: اپراتورهاي كشور عربستان بايد با اپراتورهاي اين مذاكره كنند و در اين ميان ما نيز اپراتورها را تشويق مي‌كنيم تا اين كار انجام شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا