برگزاري دهمين دوره‌ مزايده‌ي شماره‌هاي رند

رييس كميسيون معاملات شركت ارتباط سيار ايران از برگزاري دهمين دوره‌ي مزايده‌ي شماره‌هاي رند تلفن همراه تا يك ماه ديگر خبر داد.ابولفضل عليشاهي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين ‌كه در اين دوره تعداد دو هزار شماره به مزايده گذاشته مي‌شود، اظهار كرد: از جمله رند‌ترين و بي‌نظيرترين شماره‌هايي …

رييس كميسيون معاملات شركت ارتباط سيار ايران از برگزاري دهمين دوره‌ي مزايده‌ي شماره‌هاي رند تلفن همراه تا يك ماه ديگر خبر داد.
ابولفضل عليشاهي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين ‌كه در اين دوره تعداد دو هزار شماره به مزايده گذاشته مي‌شود، اظهار كرد: از جمله رند‌ترين و بي‌نظيرترين شماره‌هايي كه در شبكه‌ تلفن همراه كشور وجود دارد مي‌توان به شماره‌هاي ۰۹۱۲۱۰۰۰۰۰۰ و يا ۰۹۱۲۲۰۰۰۰۰۰ نيز اشاره كرد كه هنوز به مزايده گذاشته نشده كه به مرور زمان و در دوره‌هاي بعدي به مزايده گذاشته خواهد شد.
وي افزود: تا به حال گران‌ترين شماره رند تلفن همراه به مبلغ ۵۷ ميليون تومان به فروش رفته و پس از آن شماره ۰۹۱۲۲۲۲۲۲۲۲ به مبلغ ۴۴ ميليون تومان و ۰۹۱۲۳۳۳۳۳۳۳ به مبلغ ۴۳ ميليون تومان به فروش رفته است.
عليشاهي در بخش از سخنان خود اظهار كرد: از ديگر شماره‌هاي رند ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ است كه هنوز به مزايده گذاشته نشده و شماره ۰۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱ نيز يك بار به مزايده گذاشته شده اما هنوز به فروش نرفته است.
رييس كميسيون معاملات شركت ارتباط سيار ايران در پايان يادآور شد: اسثتثنايي‌ترين و بي‌نظيرترين شماره‌ها نيز به ترتيب به مزايده گذاشته مي‌شود اما زمان خاصي براي اين كار مشخص نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا