گسترش سرويس هاي دسترسي به اينترنت همراه در استراليا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “سي آر ان”، با بهره برداري از شبکه Next G™ تا کنون ۹۹ درصد جمعيت استراليا تحت پوشش آن قرار گرفته اند. کاربران تلسترا مي توانند علاوه بر دسترسي سريع به سرويس هاي اينترنتي به بازي هاي المپيک ۲۰۰۸،  BigPond TV ، Mobile FOXTEL …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “سي آر ان”، با بهره برداري از شبکه Next G™ تا کنون ۹۹ درصد جمعيت استراليا تحت پوشش آن قرار گرفته اند.
کاربران تلسترا مي توانند علاوه بر دسترسي سريع به سرويس هاي اينترنتي به بازي هاي المپيک ۲۰۰۸،  BigPond TV ، Mobile FOXTEL ، مهمترين عناوين اخبار، پيش بيني وضع هوا و اخبار انجمن کارگران آمريکا دسترسي پيدا کنند.
اين اپراتور تغييراتي در سرويس هاي خود انجام داده است که از جمله آن مي توان به ارايه بسته هاي ۱۰ دلاري که انتقال ۱۵۰ مگابايت را به جاي ۲۰ مگابايت ممکن مي سازد و بسته هاي ۲۹ دلاري با ۳۰۰ مگابايت اطلاعات که پيش از اين ۸۰ مگابايت بود، اشاره کرد.
کاربراني که بسته هاي ۱۰ دلاري و ۲۹ دلاري را خريداري مي کنند به طور خودکار داده هاي اضافي را در ماه هاي آينده دريافت خواهند کرد.
در استراليا ۶ اپراتور ارتباطي وجود دارد که تلسترا با ۹ميليون و۳۰۰هزار کاربر رتبه اول را در جدول رده بندي به خود اختصاص داده است.
تعداد کاربران در استراليا حدود ۱۹ميليون و۸۰۰هزار نفرو ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۶.۹۵درصد  است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا