تعداد کانال‌ها در زمان حج افزايش پيدا کند

  به گزارش خبرنگارموبنا به نقل ازروابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، دکتر محمد سليماني در ديدار با وزير ارتباطات عربستان با اعلام  اين پيشنهاد افزود: با توجه به رفت‌ و آمدهاي زائران خانه خدا، بايد تلاش کنيم تا امکان برقراري ارتباط مناسب‌تر زائران با خانواده‌هايشان فراهم شود. وي افزود: موضوع رومينگ، يکي از …

  به گزارش خبرنگارموبنا به نقل ازروابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، دکتر محمد سليماني در ديدار با وزير ارتباطات عربستان با اعلام  اين پيشنهاد افزود: با توجه به رفت‌ و آمدهاي زائران خانه خدا، بايد تلاش کنيم تا امکان برقراري ارتباط مناسب‌تر زائران با خانواده‌هايشان فراهم شود.
وي افزود: موضوع رومينگ، يکي از مهمترين مسائل در اين حوزه است که مي تواند مورد بررسي قرار گيرد و با اتخاذ تدابير مناسب، شرايط بهتري را براي زائران فراهم کنيم.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات خاطرنشان کرد: در صورت کاهش هزينه رومينگ، حجم مکالمات ميان ايران و عربستان  افزايش خواهد يافت.
وي با اشاره به فعاليت‌هاي صورت گرفته از سوي شرکت پست در طول سه سال گذشته، تاکيد کرد: در ايران فرودگاهي مخصوص پست داريم که مي‌توان با اتخاذ تدابير مناسب کالاهاي پستي ميان تهران – جده را به صورت مستقيم مبادله کرد.
وي تصريح کرد: اين فرودگاه نزديک تهران بوده و داراي موقعيت مناسبي است و در حال حاضر تبادل کالاهاي پستي از چند کشور آسيايي به کمک اين فرودگاه انجام مي‌شود.
بر اساس اين گزارش وزير ارتباطات عربستان نيز در اين ديدار با بيان اين مطلب که روابط دو وزارتخانه از نظر مخابرات و پست بسيار خوب است، اظهار داشت  ما از کاهش هزينه رومينگ حمايت مي‌کنيم.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا