در اختيار گرفتن ۲۰ درصد از سهم بازار توسط موتورولا

“محسن مهر پژوهان” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد: هم اکنون ۱۵ تا ۲۰ درصد از سهم بازار دنيا متعلق به برند نوکيا است.وي با اشاره به سياست هاي اين شرکت افزود: به منظور افزايش فعاليت اين شرکت، جديدترين گوشي هاي موتورولا  با نام هاي A1600، A1800 و  ZN5 با گارانتي رسمي …

“محسن مهر پژوهان” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد: هم اکنون ۱۵ تا ۲۰ درصد از سهم بازار دنيا متعلق به برند نوکيا است.
وي با اشاره به سياست هاي اين شرکت افزود: به منظور افزايش فعاليت اين شرکت، جديدترين گوشي هاي موتورولا  با نام هاي A1600، A1800 و  ZN5 با گارانتي رسمي روانه بازار تلفن همراه کشور خواهد شد.
 وي تصريح کرد: هم اکنون ۲۰ مدل از سري “C” که متعلق به گوشي هاي ارزان قيمت موتورولا است در بازار عرضه مي شود که ميانگين قيمت آنها نيز بين ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار ريال قرار دارد.
مديرفروش شرکت فيتکو با توجه به سياست هاي اين شرکت در خصوص واردات گوشي گفت: در آينده نزديک سري W اين برند جايگزين سري  Cخواهد شد.
وي ارزان بودن سيم کارت هاي اعتباري برخي اپراتورها را يکي از دلايل استقبال مشتريان از سري C گوشي هاي موتورولا عنوان کرد.
شرکت فيتکو نزديک به چهارسال است که  عرضه گوشي هاي پنتک را عهده دار بوده  و کمتر از دو سال است که عرضه گوشي هاي موتورولا را نيز برعهده دارد.
هم اکنون شرکت آمريکايي موتورولا در فصل دوم سال جاري ميلادي در بازار جهاني، در جايگاه سوم قرار گرفته است.
۱۲۹/۱۳


 


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا