کنگره آمريکا استفاده از تلفن همراه را در پروازها ممنوع کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “فونز ريويو دات کو دات يو کي” ،  کميته زيرساخت ها  و حمل و نقل در کنگره آمريکا با تصويب لايحه اي به  کميسيون هاي فدرال هوانوردي و ارتباطات آمريکا اختيار داد ،استفاده از تلفن همراه در جريان سفرهاي هوايي را ممنوع کنند.اين اقدام …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “فونز ريويو دات کو دات يو کي” ،  کميته زيرساخت ها  و حمل و نقل در کنگره آمريکا با تصويب لايحه اي به  کميسيون هاي فدرال هوانوردي و ارتباطات آمريکا اختيار داد ،استفاده از تلفن همراه در جريان سفرهاي هوايي را ممنوع کنند.
اين اقدام درپي گزارش هاي اعلام شده توسط تعدادي از نمايندگان کنگره که هرهفته براي سفرهايشان از هواپيما استفاده مي کنند،  صورت گرفت.
اين نمايندگان اعلام کردند که درجريان فراز و فرود هواپيماها و همچينن درطول سفر هوايي ، بسياري از مسافران با صداي بلند با تلفن همراهشان صحبت مي کنند که موجب عدم آسايش و ناراحتي همسفرانشان مي شود.
همچنين همسر يکي از نمايندگان کنگره گفت که يکي از مسافران زن که درهواپيما کنار وي نشسته بود با صداي بلند درباره مسايل جنسي  وغير اخلاقي با همسرش  بلند صحبت مي کرد.
اين لايحه در حالي  درآمريکا به تصويب رسيد  که اتحاديه اروپا درحال بحث و گفت و گو براي صدور مجوز براي استفاده از تلفن همراه در پروازها است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا