مشترکان تلفن همراه ، سهامدارن اصلي شرکت مخابرات هستند

دکتر علي شريعتمداري ،در گفت و گو با موبنا گفت : شرکت مخابرات ايران بايد مشترکاني را که با پرداخت ۵۵۰ هزار تومان صاحب تلفن همراه شدند ، از جمله سهام دارن شرکت مخابرات در بورس بشمار بياورد .وي افزود : پس از خصوصي سازي، ودايع مشترکان تلفن همراه بايد به سهام تبديل مي شد …

دکتر علي شريعتمداري ،در گفت و گو با موبنا گفت : شرکت مخابرات ايران بايد مشترکاني را که با پرداخت ۵۵۰ هزار تومان صاحب تلفن همراه شدند ، از جمله سهام دارن شرکت مخابرات در بورس بشمار بياورد .
وي افزود : پس از خصوصي سازي، ودايع مشترکان تلفن همراه بايد به سهام تبديل مي شد امادر حال حاضر با توجه به برخي مسائل که از سوي مسئولان وزارت ارتباطات اعلام مي شود تبديل ودايع مشترکان به سهام ، بطور کامل از دستور کار خارج شده است .
وي علت عدم تبديل ودايع به سهام  را بي توجهي مسئولان به مردم دانست و گفت : نظرات مختلف موافق و مخالفي از سوي کارشناسان و مطرح شد ولي به تدريج همين نظرات به مانعي بزرگ براي خصوصي سازي تبديل گرديد.
شريعتمداري تصريح کرد : حال که شرکت مخابرات ايران براي ورود به بورس آماده مي شود ، دوباره بايد بحث تبديل ودايع به سهام براي مشترکان در دستور کار قرار بگيرد.
چندي پيش وفا غفاريان، رييس هيات مديره شرکت مخابرات ايران ، اعلام کرده بود ، ودايع مشترکان شرکت مخابرات ايران تا زمان خصوصي سازي اين شرکت، عجالتا به سهام تبديل نشده و در قالب ودايع باقي مي ماند.
B/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا