والدين مي توانند موبايل کودکان را کنترل کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “نيوز.سي نت”، با وجود اين که شرکت T-Mobile گوشي هاي مخصوص کودکان و نوجوانان ارايه نمي کند، اخيرا سيستمي را موسوم به ” Family Allowances ” براي کنترل چگونگي استفاده کودکان از تلفن همراه توسط والدين طراحي کرده است.اين سيستم به والدين اين امکان …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “نيوز.سي نت”، با وجود اين که شرکت T-Mobile گوشي هاي مخصوص کودکان و نوجوانان ارايه نمي کند، اخيرا سيستمي را موسوم به ” Family Allowances ” براي کنترل چگونگي استفاده کودکان از تلفن همراه توسط والدين طراحي کرده است.
اين سيستم به والدين اين امکان را مي دهد که اجازه استفاده از تلفن همراه را به صورت محدود و به طور ماهانه به کودکان خود بدهند.
اين سرويس با گوشي هاي T-Mobile سازگار است و تمام سرويس ها را مانند مکالمه، پيام کوتاه، جستجوي وب و دانلود در بر مي گيرد.
در صورتي که اجازه استفاده از هر کدام از اين قابليت ها توسط والدين صادر نشده باشد، آن قابليت در تلفن همراه قابل استفاده نخواهد بود.
کودکان مي توانند با شماره هايي که از طرف والدين به صورت دائم مجاز شده است ، تماس داشته باشند و والدين نيز مي توانند با استفاده از اين سرويس زمان استفاده از تلفن همراه را نيز به طور روزانه براي کودکان محدود کنند.
اين سرويس بزودي با قيمت ۲ دلار در ماه در آمريکا ارايه مي شود.
شرکت AT&T پيش از اين سرويس مشابهي را به نام Smart Limits ارايه کرده است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا