دو خبر از سوني اريکسون و Qwest

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “موبايل واک”، گوشي سوني اريکسون r306a مجهز به سه باند ۸۵۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ مگاهرتز است و داراي راديو، بلوتوث و دوربين ۲ مگاپيکسلي مي باشد. در مورد قيمت و زمان ارايه اين تلفن همراه هنوز اطلاعاتي منتشر نشده است.سوني اريکسون شرکت سازنده تجهيزات الکترونيکي و تلفن …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “موبايل واک”، گوشي سوني اريکسون r306a مجهز به سه باند ۸۵۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ مگاهرتز است و داراي راديو، بلوتوث و دوربين ۲ مگاپيکسلي مي باشد.
در مورد قيمت و زمان ارايه اين تلفن همراه هنوز اطلاعاتي منتشر نشده است.
سوني اريکسون شرکت سازنده تجهيزات الکترونيکي و تلفن همراه سوئدي –ژاپني که از ترکيب دو شرکت اريکسون سوئدي که در سال ۱۸۷۶پايه ريزي شد و شرکت ژاپني سوني سازنده تجهيزات الکترونيکي و تلفن همراه ترکيب شد اين شرکت در فصل آخر سال ۲۰۰۷ با کاهش ۱۷ درصدي سود مواجه شده است.
اين شرکت در حال حاضر با دارا بودن  3/8 درصد سهم بازار جهاني تلفن همراه در جايگاه پنجم قرار دارد.
همچنين در خبرها آمده است که اپراتور آمريکايي Qwest و وريزون وايرلس آمريکا يک قرار داد پنج ساله امضا کردند. 
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، براساس اين قرارداد کاربران شرکت  Qwest مي توانند گوشي هاي وريزون و سرويس هاي پهن باند اين شرکت را خريداري کنند.
شرکت Qwest اخيرا از ارايه سرويس هاي وريزون در مناطق مسکوني و تجاري خبر داده که احتمالا با استقبال گسترده اي روبرو خواهد شد.
شرکت وريزون درسال ۱۹۸۳ در آمريکا تاسيس شد و دفتر مرکزي آن در شهر نيويورک قراردارد.
اين شرکت در زمينه ارايه سرويس هاي مختلف مانند اينترنت پهن باند ، تلويزيون ، سرويس هاي با سيم و بي سيم ارتباط از راه دور فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۹۰ ميليارد دلار  و ميزان سود خالص آن در همين سال ۶ ميليارد و ۱۱۹ ميليون دلار اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت آمريکايي درسال ۲۰۰۷ ميلادي تقريبا ۲۳۹ هزار نفر گزارش شده است.
اپراتور Qwest سرويس هاي خود را در ۱۴ ايالت آمريکا ارايه مي دهد.
۱۱۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا